{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

NF scanning i dag :D {{forumTopicSubject}}

Er lige kommet hjem fra NF Scanning smiley Alt er som det skal være smiley Er bare så glad..
Min termin er så blevet rykket fra den 4/2-11 til den 23/2-11 smiley

Hun sagde dog det var svært at se da baby ikke rigtig ville ligge sig på siden smiley mors stædige lille baby hihi smiley og så mente hun at baby rækkede tunge til hende til sidst hihi

Er bare så glad lige nu smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NF scanning i dag :D
  • #1   19. aug 2010 Tillykke der er bare så dejligt nå det er overstået.. Og endnu mere ro er der når MD-scanningen er overstået! Og det skal du også glæde dig til det er også rigtig dejlig.. Men et kæmpe tillykke med den første scanning!

• #2   19. aug 2010 tillykke med den første scanning smiley
    kan godt forstå du er glad, for det er bare en fantastisk føelse at få lov til at se den lille har det godt. og ja glæd dig til md scanningen der er baby blevet større og man kan se mere smiley
    men stort tillykke.

• #3   19. aug 2010 Glæder mig helt vildt til næste scanning smiley Har så blevet scannet en gang før smiley hihi men det er vildt så meget der er sket på 2 uger det er helt vildt er bare så glad..
    Skal have MD scanning den 5 oktober kl 14 så der er laaaaaaaaaang tid til endnu sys jeg smiley hihi

• #4   19. aug 2010 Så der billeder fra scanning smiley

• #5   19. aug 2010 Tillykke... Hvor dejligt at er som det skulle være.
    Ja der er LAAANG tid mellem NF og MD scanningerne. Man vil så gerne bare følge udviklingen.

• #6   19. aug 2010 Joan
    Taaak smiley jaaah sys der er viiildt lang tid til den 5 oktober smiley hihi men håber tiden går hurtigt smiley smiley

• #8   19. aug 2010 Ja tiden går hurtigt, men tror som camilla at det føles længere mellem MD og fødsel.

Jeg er heldigvis tæt på min MD, som er den 27/8.

• #9   19. aug 2010 Camilla

altså først var jeg sat til 4/2 så blev jeg så rykket 2 uger tilbage da jeg var til scanning for 2 uger siden ca men hende jeg snakkede med sagde at jeg stadig havde termin den 4/2 selvom jeg ik kunne få det til at passe... så da jeg var til scanning i dag fik jeg den rigtige dato smiley

Joan - ja kunne godt forstille mig der var længere mellem MD og så fødsel smiley årh hvor lækkert du snart skal til MD scanning smiley

• #10   19. aug 2010 Ja vi glæder os også HELT VILDT meget. Har planer om at spørge min niece om hun vil med. Det er også hende vi har planer om skal være gudmor. Det hele ved hun bare ikke noget om, så glæder mig til at overraske hende.Hun er 14 år, og har ind til nu været mosters pige, og det vil hun altid være. ;o)

• #11   19. aug 2010 Joan

eejj hvor sødt smiley vi har slet ik planlagt særlig meget hihi, men det er vist også først rigtig gået op for min kæreste i dag til scanning at der faktisk kommer en baby smiley

• #12   19. aug 2010 Det er nok også lidt tideligt at ligge planer for gudmor rollen. men jeg kan skutte lade være. Min kæreste er det også først lige gået op for næsten, og så måske ikke helt alligevel. Men nu har vi også prøvet i 3½ år, så forstår ham godt + at han jo ikke mærker de forandringer i kroppen som jeg gør...

• #13   19. aug 2010 Joan

hihi altså vi har snakket fadder og det skal være hans storesøster og min lillesøster og ja vi har snakket lidt hvem der skal med til barnedåben, og så har jeg snakket navne han deltog ikke så meget hihi smiley men ja vi har aftalt at vente med tøj og sådan noget til når vi ved om det er en dreng eller pige smiley hihi dog er jeg meget tit meget tæt på at købe noget liiiige fordi det er så sødt smiley hihi

• #14   19. aug 2010 joan

og nåede ikke lige at få det hele med smiley
    det var da lang tid i havde prøvet.. og ja forstår godt hvis det går lidt langsommere op for mændende de mærker jo ikke forandringerne som vi gør

• #15   19. aug 2010 Uhh ved hvordan det er med tøj og sådan. Men nu er vi så heldige at vi skal have en dreng og så har vi arvet en MASSE fra min nevø. Både tøj og sådan. Så vi mangler egentligt kun babytøj i str 50-56, barnevogn og lift.
    MEN MEN jeg skal da ud og købe lidt alligevel... Kan man jo ikke lade være med.

Min kæreste kigger bare skørt på mig, når jeg begynder at snakke om navne. Tror bare at mange mænd er sådan.

Jeg er slet slet ikke begyndt at snakke detaljer og gæsteliste til barnedåb, for så tror jeg at staklen bliver grøn i hovedet.

• #16   19. aug 2010 Joan

hihi vi er kommet så langt at det ikke skal være et navn alle andre har smiley sårh meget har vi fundet frem til smiley
    hihi vi har bare snakket om gæsteliste til barnedåben, for mange af mine veninder tager det lidt som en selvfølge at de skal med, og kan jo ikke invitere alle mine veninder bare fordi de er mine veninder smiley

hihi kæresten kigger også underligt på mig når jeg ser noget tøj og bare siger nåååårrrrhhh det ville være SÅ sødt til lille baby,, og så plejer han at sige jamen du ved jo ik om det bliver en dreng eller pige endnu skat smiley hihi den kommer hver gang smiley

Kommentér på:
NF scanning i dag :D

Annonce