777 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Strækmærker"
strækmærker
har fået mine første, næsten usynlige strækmærker. er i uge 34 på lørdag. tænkte sådan på hvornår fik i jeres de første? og blev de værre eller fik i bare lidt og del meget gerne billeder ind...
har fået mine første, næsten usynlige strækmærker. er i uge 34 på lørdag. tænkte sådan på hvornår fik i jeres de første? og blev de værre eller fik i bare lidt og del meget gerne billeder ind...
Skrevet af: Sarah - med prinsessen i maven - 9. maj 2013
strækmærker
hej tøser, nu kan jeg slet ikk huske hvordan det var sidst. men hvornår fik i strækmærker..
hej tøser, nu kan jeg slet ikk huske hvordan det var sidst. men hvornår fik i strækmærker..
Skrevet af: lene r - 4. jan 2011
Strækmærker
Syns emnet strækmærker har været oppe vildt mange gange, men kan ikke finde svar på mit spørgsmål... Forsvinder strækmærker? Nogen der har før/efter billeder af maven med strækmærker??
Syns emnet strækmærker har været oppe vildt mange gange, men kan ikke finde svar på mit spørgsmål... Forsvinder strækmærker? Nogen der har før/efter billeder af maven med strækmærker??
Skrevet af: Frk R mor til Nicolas og Karla - 17. mar 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Dishwasher e15 error 1.000 kr.
- Montere et vitrineskab 500 kr.
- Vandhane problemer 500 kr.
- Opsætning af lampe 500 kr.
- Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
- Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Min mor fik MANGE strækmærker, og min søster ville jo helt undgå at få alt for mange, derfor fik hun et råd om at smørre maven i babyolie i slutning af badet lige før du er færdig. Hun fik strækmærker, men det var ikke mange og de var ikke voldsomme.
Ved ikke om det virker, men det er da et forsøg værd synes jeg.
jul 2010
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 10 Svar: 86
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 43 Svar: 374
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 8 Svar: 77
Strækmærker