{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Testet positiv
  • #1   29. mar 2008 Tak :o)

Hvad og hvordan skal jeg sige det til mine forældre. Gider ikke min mor pyldrer om mig og da slet ikke min mormor. Bare tanken nej tak. Alt den opmærksomhed der lige pludselig vil blive og det må du ikke og det er bedre , prøv det her, er det ikke sødt....bare tanken.. det hænger mig langt ud af halsen *gg*

• #2   29. mar 2008 Karina.. Når det engang ikke kan skjules mere du er gravid så går det op for dig du virkelig er gravid og så hænger det bestemt ikke ud af halsen på dig.. Dine homoner springer ind og du forandre dig..

Tillykke du skal være mor.. Det bedste i verden...

• #3   29. mar 2008 Har aldrig været til en GU og spørger måske lidt dumt nu, men mærker på min livmor ? Om den er blevet blålig? Hvordan mærker og ser lægen det?

• #4   29. mar 2008 Hvordan ser han at den er blevet blålig?

• Mie-Lykke M
    Mie-Lykke M Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Svar: 3
    #5   29. mar 2008 Jeg fik heller ikke en decideret underlivundersøgelse med instrumenter og sådan smiley Han mærkede bare på livmoderens størrelse med sine fingre.
    Hvorfor synes du, det er så forfærdeligt med al den opmærksomhed? Det er jo en positiv én af slagsen. Og jeg synes da også, det er skønt, at folk kommer med gode råd, - man aner jo ikke selv noget som førstegangsfødende.. Om man så vil tage i mod deres råd eller ej, er jo op til en selv smiley

Og rigtig mange gange tillykke! Det er jo en fantastisk tid, du går i møde! smiley Nyd det!

• #6   29. mar 2008 <b> STORT </b> Tillykke herfra af ;o)))

• #8   29. mar 2008 Mange tak alle sammen.

Mie-Lykke M
    Det er kun fordi du ikke kender min fam. at du er uforstående :o) Og fordi jeg er total vestjyde af mentalitet, selvom jeg har boet i trektantsområdet i snart 6år.

• Mie-Lykke M
    Mie-Lykke M Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Svar: 3
    #9   30. mar 2008 Karina: Okay, - jeg ved ikke, hvordan den vestjydske mentalitet er i forhold til gode råd om graviditeter, men jeg håber da bare, at du vil lade din familie glæde sig sammen med dig smiley
    Og hvis det bliver for meget, må du jo bare sige til..

• #10   30. mar 2008 Jeg har intet i mod gode råd, men når det er bedervidenhed og overbærenhed og du ved da ingenting, i den dur, kan jeg intet bruge det til. Og så kan de glæde sig her fra og så til månen sammen med dem selv. Det er ikke alle familier der er lutter lagkage og eventyr-lykke.

Kommentér på:
Testet positiv

Annonce