{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

!!
!!
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355

3d scanning - update.. {{forumTopicSubject}}

Som nogen nok ved var vi ude og få lavet en 3d scanning og overraskede mine forældre med at de skulle med... Og de blev virkelige glade.. min mor begyndte helt at græde... smiley Og bagefter tog vi hjem til os og spiste en lækker middag og hyggede os helt til kl 01...

Men jeg synes bestemt ikke det var pengene værd. Jeg er super glad for mine billeder men hende som scannede mig virkede sur og uoplagt og sagde faktisk ikke noget til os. Og hun var vildt hurtig færdig.. Et lille kvarter så var hun færdig...

Men ud over det så er det stadig en dreng vi skal have smiley og efter de mål hun lavede så er jeg i uge 28 og ikke uge 27 som de beregnede ved gennem scanning... så nu må vi se hvornår han har tænkt sig at melde sin ankomst..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3d scanning - update..
  • #2   6. aug 2010 det ville jeg godt nok ringe og brokke mig over, et kvarter, og så gi så mange penge, det ka ikk være rigtig

• #3   6. aug 2010 nej fandme nej det kan ikke være rigtitg... brok dig for gud skyld det er bare ikke i orden de lover 45-60 minutter...

• !!
    !! Tilmeldt:
    apr 2010

#4   6. aug 2010 På deres hjemmeside står der at det tager 30 til 45 min.. Og hun udstrålede bare at det her skulle overstået hurtigst muligt... men nu ringer jeg derud... men får nok ikke så meget ud af det for jeg tager på ferie lige om lidt... Og jeg har jo fået de billeder og dvd som de lover...

• #5   6. aug 2010 de SKAL lave det om

• #6   6. aug 2010 Jeg havde KRÆVET at få det lavet om eller få ½delen af mine penge retur !

• #7   6. aug 2010 tina synes også du skal ringe derud. Det kan ikke passe man skal betale så meget for så lidt smiley

• !!
    !! Tilmeldt:
    apr 2010

#8   6. aug 2010 Jeres 3d billeder skulle i selv printe dem eller fik den printet dem ud der hvor i fik scanningen...

• #9   6. aug 2010 Tina - for over 2 år siden da jeg fik en 3D scanning med noah, der fik jeg en dvd med hele scanningen på, 17 billeder på en cd samt 17 print de havde printet ud...

Denne gang var det så åbenbart lavet lidt om, der fik jeg 43 billeder i print, og en dvd med scanningen....

Vi blev scannet mellem 45 min og en time da vi var derinde, og hun havde scannet 10 timer den dag før os, så det eneste var bare om ikk jeg kunne ligge så hun kunne "støtte" sin arm lidt på mig da hendes ksulder var lidt øm... Hun var super oplagt alligevel, og snakkede på liv løs....

Også blev jeg scannet til at være omkring 2 uger længere henne, så i stedet for 29+ ville hun mene jeg var 31+....
    Hva blev jeres scannet til at veje?

• #10   6. aug 2010 Ja det lyder da lidt for dårligt, hvad kostede det?

• #11   6. aug 2010 Hold da op en ringe service.... Syntes klart du skal brokke dig smiley

Der hvor jeg fik lavet 3D scanning, der fik vi 40 minutters scannings tid, en dvd med hele scanningen på, og alt det scanningsdamen sagde, blev optaget på.... En dvd med 66 gode billeder... smiley og 4 billeder blev printet ud, i store størrelser....

Jeg var 30+1 og han blev målt til, at veje 1903g. det svarede til 2 ½ længere uge henne end jeg var der...

• !!
    !! Tilmeldt:
    apr 2010

#12   7. aug 2010 Jeg skulle betale 1500 kr for deres arbejde.. og fik en dvd hvor man ikke kan høre lyden og 15 billeder printet i 2d og 15 billeder i 3d på en cd rom..

Men nu har jeg ringet og sagt meget bestemt at jeg ikke var tilfreds og når jeg snakkede med andre folk som har fået lavet samme scanning det samme sted så synes jeg mit var under alt kritik... De var ikke helt enige da jeg havde fået som de skrev på deres hjemmeside.. ud over at jeg kun fik knap et kvarters scanning.. men jeg er stædig og ikke altid lige rar når jeg ikke får min vilje - bare spørg manden.. Så nu har jeg fået en ny tid i uge 34... så må vi så se hvad de har tænkt sig at gøre...

• #13   7. aug 2010 Det var godt du ringede og klagede! Prøv lige at tænk på 1500 kr, hvis de så snyder alle folk på den måde har de en time løn på 6000kr!!!!! Det er fand.. fusk!
    Godt være du har fået det de har skrevet men alt for lidt tid...
    Men skal man ikke også kunne høre lyden på den dvd/cd?
    Jeg var bare til en scanning uge 24, den varede ½ time og fik da cd med video og alt hvad vi snakkede om undervejs...

Kommentér på:
3d scanning - update..

Annonce