492 visninger
|
Oprettet:
Lift og stå fast.... {{forumTopicSubject}}
Har lige 2 spørgsmål
Til jer som ikke havde nogen lift, hvad gjorde i når i var nogen steder altså hos besøg hos nogen?? Og ikke havde barnevogn med...
Og kan ikke rigtig finde ud af om den lille står fast, han har længe ligget med hovedet nedad, men er bange for at han har vendt sig igen. Sidst jeg var til jordemoder stod han ikke fast, men skal først igen om ca en uge. Er i uge 39, skal jeg gøre noget???
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Emner: 77 Svar: 623
Men må jeg spørge hvorfor du ikke vil have en lift?
mar 2009
Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
Jeg har aldrig oplevet hun har bevæget sig så meget som baby at det var et problem.. Liftne er jo en lille seng der kan løftes
i starten da hun skulle vænnes til egen seng var det også i liften
Og hvis hun ikke ville sove i lejligheden satte vi liften på en kontorstol og drejede stolej fra side til side (mens vi holdt på liften) og så var hun væk
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Emner: 77 Svar: 623
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Men brugte voksi pose med bæreplade og vores klapvogn.
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
mar 2009
Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
Der kan godt presses en lift i vogenen, men det er jeg ikke interesseret i... Skulle kun bruge en når vi skulle nogen steder... Men har købt en blød lift, ikke en voksi pose, men lidt a det samme sån en som emmaljnga laver bare med bløde kanter, derfor jeg er lidt bange for at han evt bare skulle stå i den at sove når vi nu er nogen steder...
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 532
men den gang jeg ventede min søn, stod han først rigtig fast, da der var en uge til minj termin
Lift og stå fast....