{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

Putte
Putte
Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580

Lift og stå fast.... {{forumTopicSubject}}

Har lige 2 spørgsmål smiley

Til jer som ikke havde nogen lift, hvad gjorde i når i var nogen steder altså hos besøg hos nogen?? Og ikke havde barnevogn med...

Og kan ikke rigtig finde ud af om den lille står fast, han har længe ligget med hovedet nedad, men er bange for at han har vendt sig igen. Sidst jeg var til jordemoder stod han ikke fast, men skal først igen om ca en uge. Er i uge 39, skal jeg gøre noget???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lift og stå fast....
  • #1   1. aug 2010 Vi havde en lift, men nogen gange var det for besværligt at have den med og så havde vi bare hans dyne med, som han lå på på en sofa eller noget smiley
    Men må jeg spørge hvorfor du ikke vil have en lift? smiley

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#2   1. aug 2010 vi har købt en kombi vogn. og der er jo ikke lift i.. har en blød lift men ved ikke hvor tryg jeg er ved den, hvis han skal ligge et sted at sove...

• #3   1. aug 2010 Vi havde altid barnevognen med i bilen, men havde den ikke med op i folks lejligheder, der havde vi kun liften med.. Hvis vi skulle sove der blev den stilt på en stol eller gulvet.

Jeg har aldrig oplevet hun har bevæget sig så meget som baby at det var et problem.. Liftne er jo en lille seng der kan løftes smiley

i starten da hun skulle vænnes til egen seng var det også i liften smiley

Og hvis hun ikke ville sove i lejligheden satte vi liften på en kontorstol og drejede stolej fra side til side (mens vi holdt på liften) og så var hun væk

• #4   1. aug 2010 Men er der ikke plads til en lift i kombi vognen? smiley

• #5   1. aug 2010 Vi havde ikke barnevogn ud over den vi har stående fast på altan, en gammel odder fra 1980'erne.

Men brugte voksi pose med bæreplade og vores klapvogn.

• #6   1. aug 2010 De har hængt i slynge eller ligget i voksipose

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#7   1. aug 2010 tanja: Dette kan vi ikke når vi ingen lift har..
    Der kan godt presses en lift i vogenen, men det er jeg ikke interesseret i... Skulle kun bruge en når vi skulle nogen steder... Men har købt en blød lift, ikke en voksi pose, men lidt a det samme sån en som emmaljnga laver bare med bløde kanter, derfor jeg er lidt bange for at han evt bare skulle stå i den at sove når vi nu er nogen steder...

• #8   2. aug 2010 kan ikke lige svare på det første ?
    men den gang jeg ventede min søn, stod han først rigtig fast, da der var en uge til minj termin

Kommentér på:
Lift og stå fast....

Annonce