Fosteret VAR dødt. {{forumTopicSubject}}
Min forhistorie: http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=3523
Begyndte at bløde lidt mere end jeg før har gjort i fredags, og da jeg ikke gad snakke med den sure nye læge jeg har fået, ringede jeg til sygehuset isteddet, men der fik jeg bare af vide at det var helt normalt, men jeg kunne prøve at ringe til min egen læge, så kunne hun vudere om hun syntes det var kritisk nok til at sende mig til scanning. Jeg gad bare ikke snakke med den sure ged, så lod det være indtil sidst på eftermiddagen, hvor der kom en lille klump ud på str. med en 2 kr. Så gik jeg i panik, og ringede til min egen læge, stortudende. Heldigvis fik jeg en anden læge. Men eftersom det var fredag, kunne hun ikke rigtig gøre noget, så fik en til (idag) mandag, og så lovede hun mig en scanning i løbet af ugen.
Lørdag, da vi havde spist til middag, fik jeg lidt ondt, og så skal jeg lige hilse at der kom blod.
Ringede til vaglægen, og mens vi ventede på at komme ind der sad jeg ude på toilettet, da jeg blødte så meget. Der kom en rimelig stor klump, og så vidste jeg godt at det var det. Vi kom ind til vaglægen (heldigvis en sød kvinde) I mens vi er der, kommer en klump mere i mit bind, det er så moderkagen. Jeg bliver sendt til sygehuset, til scanning, for at se om det hele er ude.
Da det jo er lørdag, har de åbenbart travlt, men kommer omsider ind til scanning, og hun kan se der er noget tilbage, men eftersom jeg bløder så meget, vil hun se om ikke jeg selv kommer af med det, jeg har desværre også lidt feber, så de kan ikke ligge mig i narkose før den er væk alligevel.
Jeg må tilbringe natten der, og her planter de sig også på afd. med spædbørnene, ren totur.
Søndag lige inden middag, kommer jeg til scanning, men er desværre holdt op med at bløde så meget, så jeg får en udskrabning. Kommer først hjem fra sygehuset af igår aftes ved en 9 tiden.
Puh. det var lidt af en tur.
Men har heldigvis ikke særlig ondt, det eneste der bekymre mig lidt er at jeg næsten ikke bløder, da jeg jo har fået af vide at der vil være kraftig blødning de første dage.
Men ringer til lægen nu her til formiddag og høre om hun stadig vil se mig idag.
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 131 Svar: 911
hvordan har du det så nu oven på det hele.
du skal ikke svare på det hvis du ikke har lyst
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 14
Men håber lægen vil svare mig på det, når jeg ringer derind.
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 377 Svar: 1.527
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Er ked af hva du har oplevet, føler virkelig med dig! ...
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 31 Svar: 404
Jeg kan godt forstå at du er negativ over din læge, og også over at blive placeret på hospitalet ved alle spædbørnene.... Det er simpelthen ikke optimalt...
Hvilket sygehus var det?
for nøjagtig det samme skete for mig på hvidovre hospital...
jun 2008
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
håber du snart er på benene igen og har mod på at prøve en gang mere
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 64 Svar: 497
Det at du er blevet placeret ved spædbørnen plejer at være helt bevidst så du får virkligheden kastet lige i hovedet.... Men ja det er en hård omgang at skulle sande at det ikke lige er i denne omgang at det skulle være jer som fik den guldklump I sådan havde ønsket jer..
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 29 Svar: 172
så jeg føler med dig søde.. op med hovedet.. og kæmp vidre.. ikk fald i det sorte hul...
jun 2008
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
jun 2008
Men nu jeg jo gravid igen, og i uge 25+5 og alt ser HELDIGVIS ud til at lykkedes denne gang!
jun 2008
Men håber det snart lykkedes for jer...
Det heller ikk længe siden at "det gik op for mig" at jeg var gravid og at det faktisk lykkedes denne gang, fordi jeg har jo bare prøvet og blive gravid, og gå og glæde mig over det og så har jeg mistet det, så det har jeg jo gået og "regnet" med ville ske igen! ... Det lidt en vild følelse når det pludselig går op for en at der faktisk snart kommer en lille baby!
Fosteret VAR dødt.