2.671 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Trykken og tungt underliv... Trykken og tungt underliv...

det startede i går, tror jeg, at mit underliv simpelthen føles så tungt, nærmest som om det falder ud......

Jeg har lige snakket med FG og skal ned til lægen nu med en urin prøve for at blive tjekket for blærebetændelse......

Så jeg vil egentlig bare høre om I har prøvet noget lignende og hvad det var?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.
  • Fjerne mini-vaskemaskine under køkkenbord. 840 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Hjælp til at samle Ikea skab og hænge lamper og andre ting op - fra kl 15,00 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trykken og tungt underliv...
  • #1   23. jul 2010 Har det på præcis samme måde idag, for sulen det gør naller og kan ikk finde en stilling der hjælper. .
    Mit skyldes muligvis overbelastning, men er ikk sikker så afventer ellers må jeg også ringe til den kære doktor. .

• #2   23. jul 2010 "Problemet" er bare at jeg ikke har lavet noget som kan føre til overbelastning..... Det var der bare da jeg stod op i går morges..... gik så rundt i går, men det er ihvertfald ikke blevet bedre.....

Tilbage fra lægen ingen tegn på blærebetændelse i urinen.....og det var ikke veer men måske mange plukveer - det er simpelthen så svært når det hele er første gang.....*Fik besked på at gå hjem og hvile og bliver det ikke bedre ja så skal jeg kontakte FG igen.....

• #3   23. jul 2010 Jeg oplevede præcis det sammen, overbelastet bækken, 4 dage i sengen og har så fået den besked at jeg har fået bækkenløsning, udover en nerve der sidder fast i min venstre balle...
    Det ikke spor sjov, go bedring tøser smiley

• #4   23. jul 2010 Jeg har også de kramper og meget uro og vand i benene om aften smiley

• #5   23. jul 2010 Nå for sulen, jamen så må du ligge dig og se en god film og håbe på det går i sig selv igen. . .Skal til lægen her kl 14, så må vi se hvad han siger ?
    Skal lige siges det er mit 4 barn det her, så det bliver ikk nemmere smiley

• #6   23. jul 2010 Nå jeg var også en lille tur ved lægen. . Havde bækkenløsning i forvejen og kan nu tilføje symfyseløsning også smiley Havde muligvis også bakterier i mit urin, det kan vi først få svar på på mandag. . GLÆDER mig til jeg skal føde :o)

• #7   23. jul 2010 det døjede jeg meget med, da jeg ventede mine piger, der er jo 2, og de fylder, jeg blev tjekket en del gange da jeg var bekymret, men der var heldigvis ikk noget vgalt

• #8   23. jul 2010 Uha. . Er glad for jeg bliver sat igang her den 6 August, så tiden er overskuelig. . Har også gået til kontrol hele tiden og er blevet scannet 5 gange pga mit bækken da det har været brækket. .

Kommentér på:
Trykken og tungt underliv...

Annonce