Første besøg hos jordemoder {{forumTopicSubject}}
Jeg havde min første tid hos jm idag. Jeg var spændt, men alligevel havde jeg ikke sat næsen op efter noget specielt, da jeg på flere herinde kunne forstå at det var en blandet oplevelse.
Men vi kom derind, og hun var bare SÅ SØD. Hun havde tid til at snakke om alt muligt. Hun er indvandre og fordi jeg har nedsat hørelse, kan jeg godt have svært ved at forstå alt der bliver sagt, hvis ordene ikke er udtalt sådan rimeligt. Men hun forsøgte virkelig at udtale sig godt, og det lykkedes for hende.
Vi snakkede frem og tilbage om, at det her virkelig er et ønskebarn, og at vi jo har forsøgt længe. Hun fik nærmest tåre i øjnene, og da hun undersøgte min mave, gjorde hun sig umage med at jeg selv kunne mærke min livmoder. Pludselig fandt hun den der lytte dims frem, og sagde at normalt lytter de ikke efter hjerte så tideligt, men med min historie om at vi havde prøvet længe fik hende til at lave om på den ting. Hun bevægede dimsen over maven, og hun ledte ikke længe så kunne vi høre et lille godstog som kom tættere og tættere på... ;O)
Det var fantastisk og det var så bekræftende at høre.
Ville bare lige ud med min store glæde, for føler nærmest at jeg er ved at sprænges af glæde...
nov 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 46 Svar: 155
Det gjorder hun ved mig, og gjorder det os sidste gang..
maj 2008
Følger: 40 Følgere: 38 Emner: 91 Svar: 1.438
Men det var da dejligt at høre du havde et godt besøg
nov 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 1 Emner: 142 Svar: 1.532
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Dette er bare hvad der står i de papire vi har fået, og hvad jordemoderen sagde...
mar 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 133 Svar: 521
Jeg fik dog lov i uge 19+4 da jeg kunne mærke liv .
Men måske det er forskelligt i andre komuner .
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Første besøg hos jordemoder