{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

pædagogudd/barsel/kommunen. {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen, Jeg har lige et spørgsmål imkring min fremtidige økonomi? jeg går på pædagoguddannelsen, og skal i lønnet praktik her den 2 august til januar engang. Men er der nogen af jer der ved hvad jeg kan forvente og få i su mens jeg er på barsel og efter min barsel? får lige nu 7100 dvs su og su-lån. Og hvad nu hvis jeg midt i min praktik får bækkenløsning eller der sker noget andet så jeg bliver nødt til og stoppe min praktik før tid, kan det så lade sig gøre og hvordan?
Et andet spørgsmål er: Jeg har hørt fra en valid kilde at man fra 12 uge af sin graviditet hvis man melder det til kommunen kan modtage nogen penge fra kommunen? er det rigtigt? håber i kan hjælpe mig lidt smiley Vh jannie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pædagogudd/barsel/kommunen.
  • #1   19. jul 2010 Når du er under udd og får SU så kan du ikke modtage hjælp lign. kontanthjælp osv fra kommunen. Du kan via din SU få ekstra klip : ) Ved dog ikke om du kan modtage en engangsydelse.
    Hvis du ikke som min. gennemfører 2/3 af din praktik kan den ikke regnes som bestået, og du skal igennem igen. At du stopper midt i en praktik, tror jeg ikke gør at du kan starte samme sted igen, det er ofte forfra i praktikken. Men derimod kan du sagtens stoppe efter et forløb på sem og så starte op derfra igen : ) Det er der pt 4 fra min pæd klasse der har gjort, og vi har fået 4 nye ind i klassen grundet barsel : )

Hilsen Anne, forventet færdig med pæd. udd til jan : )

• #2   19. jul 2010 da jeg var under uddannelse til pædagog, var der en medstuderende som var gravid, og hun kunne vist nok gennemføre hendes praktik efter fire måneder og ikke seks måneder

• #3   25. jul 2010 Pernille: Det svarer også til at 2/3 af praktikken er gennemført.

• #4   25. jul 2010 Pernille: Det svarer også til at 2/3 af praktikken er gennemført.

Kommentér på:
pædagogudd/barsel/kommunen.

Annonce