{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo under graviditet ...
  • #1   12. jun 2010 Min jordmor frarådede mig det, da din hud kan reagere anderledes, mens du gravid. Og så var hun ikke sikker på om det var godt for den lille, da der ikke er lavet nogle undersøgelser omkring det.

• #2   12. jun 2010 Det er ikke videnskabeligt bevist at det er skadeligt for barnet at blive tattooveret under graviditeten...
    Der er dog nogen tattoovøre der gør det alligevel...
    Men for det første som Nadia skriver, så er det forskelligt fra person til person hvordan kroppen reagere... og for det andet, så er en tattoovering når den er lavet et åbnt sår... og der kan komme infektion i...
    Jeg ville helt klart vente... eller rettere, jeg er selv gravid 22+, og venter til når jeg har født...

• #3   12. jun 2010 Jeg ved endelig ikke hvad der kan ske ved det, Men jeg ville bestemt IKKE gøre det...Det er helt sikkert!

• #4   12. jun 2010 ENDELIG noget jeg kan svare på hihi smiley
    Man må under ingen omstændigheder blive tatoveret når man er gravid. Min tatovør har studeret netop det med tatovering under graviditet. Mens du blir tatoveret ændre det dit barns hjerterytme og kan i værste fald fremkalde spontan abort.
    Og til det vil jeg sige at jeg selv har aborteret netop af den årsag.
    Så piger lad for guds skyld være med at blive tatoveret under gravditeten!!! smiley

• #5   12. jun 2010 De ting du skriver nævnte min tatovær også, men som han sagde så er de rimelig ireelevante iforhold til hva der i virkeligheden kan ske.
    Syns alle tatovører burde studere det for hvem F..... ønsker at blive tatoveret og så få dage efter abortere man. smiley

• #6   12. jun 2010 der kan også ske det at der i værste fald kan gå stafelikokker *staves* i
    og det må man ikk behandles for under graviditet og derfor begynder det at bive farligt.

• #7   12. jun 2010 Lene R: Heller ikk synderlig smart.

Så håber virkelig at folk kan vente med at blive tatoveret de få måneder. Så vigtigt er det forhåbentlig ikk??????

• #8   12. jun 2010 ja det håber jeg også da, jeg er selv blevet tatoveret under graviditet men var ikk klar over jeg var gravid og det var første og sidste gang for hold da k... det gør ondt, ens nerver er meget mere følsomme end de plejer

• #9   12. jun 2010 Catrin - det er netop ikke videnskabeligt bevist at det kan fremkalde en spontan abort... der er lavet mange undersøgelser på det, og noget tyder på det kan... men det er endnu ikke bevist med 100% sikkerhed at det KAN.....

*I det hele taget er der mange risikofaktore ved at blive tattooveret inder graviditet... men jeg mener nu at hvis man virkeligt ønsker sig et motiv, kan man sagtens vente de måneder man er gravid smiley

• #10   12. jun 2010 Vil give sonne ret.
    i det hele, har selv været i lære som piercer ved en der også tattoverede og de fik i vide intet var bevist, men at man rådede folk til at vente.

• #11   12. jun 2010 Nadia - jeg tror endda jeg vil være så fræk at sige at en god tattoovør tattoovere ikke en der er gravid...

• #12   12. jun 2010 Sonne og Nadia R: Min tatovør sagde at det var videnskabelig bevist. Jeg sku være tatoveret da jeg var 10 uger henne og der sagde han streng nej og netop at det var videnskabelig bevist. Han sagde også at hvis jeg lod være ville han give mig den tattoo gratis, "bare" for at jeg lod være. Det beviser en del overfor mig ihvertfald :ø)

• #13   12. jun 2010 Catrin - kan du så ikke få noget dokumentation på det? for har altid hørt det netop ikke er videnskabeligt bevist, men der er lavet mange undersøgelser der tyder på det... Uanset hvad, så synes jeg at han beviser sig som en rigtig god tattoovør, netop fordi han nægter dig det, og giver dig et tilbud, så ikk du "bare" render til en anden...

Må jeg spørge hvem der tattoovere dig?

• #14   12. jun 2010 samme som sonne ..
    har hørt det samme, og ja hvrm tattovere dig, leder efter ny hehe

• #15   12. jun 2010 I princippet kan man jo ikk sige om det er videnskabelig bevidst for uanset hvad vil der altid være nogen som modsiger det for at tjene penge.
    Jeg vælger bare at tro på min tatovør (uden dokumentation) for så er man da på den rigtige side og tror ikk på han siger det for sjov for han ku jo nemlig bare sige F... det for at tjene penge. smiley

• #16   12. jun 2010 Jeg forstår virkelig ikek hvorfor man ikke kan vente til man er færdig med at amme til at få en tush, den skal sidde der hele livet alligevel

• #17   12. jun 2010 Cathrin - nu læser du bare hvad du gerne vil læse smiley Jeg skriver jo netop at han er en god tattoovør, fordi han ikke bare tattoovere dig mens du er gravid, da jeg mener det er dybt forkert om det er videnskabeligt bevist eller ej... For der er MANGE risikofaktore ved at blive tattooveret NÅR man er gravid...
    Jeg var sådan set bare nysgerrig om det virkeligt endeligt var videnskabeligt bevist? netop fordi jeg intil nu ikke hverken har hørt, eller har kunne finde noget der netop siger det er videnskabeligt bevist...
    Dog som jeg også skrev før, er der mange ting der tyder på det... men det har bare ikke kunne bevises med 100% sikkerhed at det er en faktor at en tattoovering kan forårsage spontan abort, fortidlig fødsel, eller misdannelser for fosteret....

• #18   12. jun 2010 Mange tak for alle jer's svar tror at mig og min søster fik svar på hvad der enlig kunne ske hvis det er smiley

• Tina  M
    Tina M Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Svar: 2
    #19   13. jun 2011 Hej allesammen!
    Håber i stadig er på til at kunne hjælpe mig...
    Har et stort problem.. Jeg fik min første tatoo d 2/6 - 2011 Og d 13/6 - 2011 finder jeg ud af at jeg er gravid.. Så det var jeg altså da jeg blev tatoveret. Jeg har fået bestilt tid til abort, da jeg helst ikke tager nogle risiko.
    Jeg er mor til 2 drenge ( 1 på 5 år og en på 2 ) og har virkelig svært ved at overbevise mig selv om at det er ok at få en abort...
    Synes det er mega hårdt.
    Ved ikke hvad risiko der er.. Hvad der kan ske med fostret..
    Hvad ville i gøre?
    Håber i kan svare

• #20   13. jun 2011 Jeg havde ikke fået en abort udelukkende på det grundlag....

• #21   13. jun 2011 Jeg havde ikke fået en abort udelukkende på det grundlag....

• Tina  M
    Tina M Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Svar: 2
    #22   13. jun 2011 Tak for svar. Min læge mente det var meget skadeligt for barnet da der kom blæk i blodet og barnet er så lille.. Men kan ikke finde ud af hvilke konsekvenser det har.. Jeg har før prøvet at miste da jeg var 30 uger henne så er også bange for at de ville kunne ske igen.. Jeg er bare ikke så glad for at få en abort da jeg synes at børn er livets bedste gave.. Dette her var en stor ups'er så det var ikke med vilje.. Jeg vidste ikke jeg havde nogen chance for at være gravid da jeg lod mig tatovere.. Uhh er træt af det dilema jeg står i

• #23   13. jun 2011 Jeg villebestemt ikke gøre noget endnu, men derimod vente til nf og se hvad den siger...

Kommentér på:
Tattoo under graviditet ...

Annonce