{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.489 visninger | Oprettet:

har været til kontrol {{forumTopicSubject}}

Den lille havde det rigtig godt.. skal nu scannes 1 gang om måneden pga det er mit 4 kejsersnit og de holder ekstra øje med den lille.. men den fuldte præcis det den skulle.. smiley

Fik kønnet at vide, men da det ikk er 100% sikkert holder jeg det for mig selv til efter MD scanningen den 14 juni.. smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har været til kontrol
  • #1   31. maj 2010 Mie (:

    Sjovt jeg skal også scannes engang om måneden, dog a en anden grund (:
    jeg skal til scanning på fredag, så håber lillefisen ligger rigtigt smiley

    -Men er faktisk lidt i tvivl om jeg skal fortælle kønnet til folk?
    og hvor mange ? har jo et par stykker jeg synes det skal være en overraskelse for, men det svært hvis du fortæller det til resten af familien.
    og da både min mor, mormor og lillebror skal med på fredag kommer det jo ud i familien xD


Kommentér på:
har været til kontrol

Annonce