{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Ny kæreste + ny baby :) {{forumTopicSubject}}

Viste ikke d jeg skulle skrive om overskrift smiley
Men ja jeg er jo så skide heldig nu faren til min dejlige dreng ikke gider ha noget med os at gøre, så at have fundet mig en dejlig kæreste, Han er virkelig overlykkelig over jeg skal have barn så vi "udvider" familien med en hvis man kan sige det sådan smiley Han glæder sig nærmest mere end mig, fortæller mig tit han vil gerne stå op om natten selvom det er ham der jo arbejder & han vil hjælpe lige så meget som han nu kan smiley Herligt.
Men jeg er så kaldt til ekstra scanning på fredag, har sån lyst til & spørge om han havde lyst til at tage med, ville i gøre det ? for at sætte ham rigtigt ind i tingene, så han os ser det ikke kun er en stor mave jeg render rundt med smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny kæreste + ny baby :)
  • #1   14. apr 2010 Ja klart, han skal da med!! Han lyder jo til at blive en stor del af dette barns liv, og måske "barnets far" hvis den rigtige ikke vil havenoget med jer at gøre

  • #2   14. apr 2010 ja da han skal da helt sikkert med :o)

  • #3   14. apr 2010 Håber os sådan han rigtig gerne vil med smiley det er jeg næsten sikker på han gerne vil smiley
    & jo tak, det så skønt med lidt kærlighed smiler.

    Han var os rigtig stolt vi tog en sidste bytur ( under at drikke selvf ) & der sq han os rende & fortælle alle at han altså sq være " papfar " Har aldrig nogensinde set nogen være så glad før smiler


  • #4   14. apr 2010 Ida, det er da bare dejligt... Han lyder som en skøn fyr

  • #5   14. apr 2010 Det tog mig også 5mdr før jeg kunne kalde ham helt min så der må jo være noget om snakken med han er skøn smiler smiley

  • #6   14. apr 2010 Jeg ville jo helt klart også tage ham med..

    Jeg har jo også stået ligesom dig hvor den rigtige far valgte fra. Men jeg fandt først min nye kæreste 3 uger inden jeg fødte.. Og jeg ville ønske han havde været med fra starten af...


  • #7   14. apr 2010 Line : nu er jeg så heldig et eller andet sted han faktisk har været der fra dag et jeg fandt ud af jeg var gravid, har kendt ham i 4år & nu sq det altså bare være mig & ham smiley han har selvf ikke været med til scanninger & sån men mærkede bebs første gang man rigtig kunne mærke et spark & blev helt vild smiley er super glad for jeg har ham & støtte mig op ad & vide ham vil være der lige så meget som hvis det var hans rigtige far smiley tror os det blir sån jeg kommer til at sige far når der blir snakket til min bebs for det er jo den eneste der vil være der..

  • #8   14. apr 2010 Ej hvor lyder det bare super... Det er også dejligt at have en at dele hele sin gradivitet med. Og ja han vil da helt sikkert gå ind og blive far til den lille ingen tvivl om det.

    Jeg blev jo også mor til tre på samme tid.. min kæreste har to små børn.. som i dag er 2,5 og 3,5 år og de bor hos os fast og deres mor er stort set ikke inde i billede.. Og de kalder mig mor af ejen fri vilje.. og ja den lille siger jo også far til min kæreste men han har jo også været der fra han kom til verden. Og vi flyttet sammen stort set med det samme.
    Så det er skønt der findes nogen dejlige fyre der vil gå indtil sådan noget


  • #9   14. apr 2010 Gud hvor skønt for dig og barnet at du har fundet ham smiley Så du har en at dele din graviditet med også smiley og så barnet har en faderfigur smiley synes det er så godt smiley og ja jeg ville invitere ham med smiley

  • #10   14. apr 2010 Hvor det dejligt & høre der er andre der har stået samme sted som mig smiley Det gør man os kan se det kan jo godt fungere selvom det ikke er hans rigtige far smiley
    Det er super lækker han gider tage den plads Málik ellers ville komme til at mangle smiley & ved 110% han vil blive forkælet af min nye kæreste smiley Tror slet ikke det spiller en rolle for ham det ikke er hans barn smiley


  • #11   14. apr 2010 Nej det tror jeg heller ikke det vil komme til.. I skal bare nyde det og glæde jer til at blive forældre..
    Hvem skal du have med til fødslen ?

    Jeg fortryder så meget i dag jeg ikke tog min kæreste med.. Men det var bare for tidligt dengang da vi jo kun have kendt hinanden i tre uger...

    Og lige en side bemærkning.. sikke en lækker araber du har dig.. hihi sidder og klukker over der var en der skrev om det var en traver..


  • #12   14. apr 2010 Jeg ville også tage ham med smiley så kan han også bedre leve sig ind i det.
    Jeg har jo også en ny kæreste og han tager sig virkelig godt af min datter. Han har lige fra start sagt at han ville være der 100% og det har han sgu holdt godt!
    Troede kun at det var sådan noget fyre sagde i starten men så ville blive træt af det fordi der sikkert var for meget arbejde me det alligevel og det hele blev baby, lort og sutteflaske og skrigeri og beskifte stofbleer, men han har taget det helt cool og står op om natten og så spurgte han mig om han ikke ville lære mig at skifte hende for han havde aldrig rigtig haft noget med børn at gøre.

    Spurgte om han så ikke ville starte med en tisble for de var jo ikke så slemme (kan jo godt være ubehageligt når det ikke er ens eget barn og man aldrig har prøvet at skifte en ble) men han sagde at han lige så godt kunne lære dte ordentligt fra start så jeg skulle bare sige til når hun havde mølset og stå ved siden af og fortælle ham hvordan han skulle gøre.
    Han skifter hende hver dag af sig selv uden at sige alt til mig konstant. Han gør det bare, ligesom en far ville have gjort det, og leger med hende og kører hende i dagpleje eller henter hende.
    De dage hvor jeg skal møde sent står han op sammen med hende, gør hende klar og tager hende med i dagpleje når han skal på arb. og vil altid køre klapvognen når vi er ude og gå.

    de ting gjorde hendes rigtige far ikke.. han nægtede at skifte hende. Det har så ændret sig efter jeg er gået fra ham når han skal have hende selv, men stadig.

    så der har absolut ingne problemer været og han har lige fra start meldt ud at han havde det helt fint med det. Blev bare så bange for det når jeg ikke havde prøvet det før. Fyre måtte da tænke at det var meget nemmere at gå ud og finde sig en kæreste uden et barn "med på slæb" så alt var meget nemmere og friere. Men åbent bart ikke alle.

    Så synes helt klart du skal tage ham med hvis han skal være i dit barns liv mange år fremover, så han får den ultimative følelse af at have været med fra start smiley



  • #13   14. apr 2010 helt seriøst ......
    hvor er det bare et taber spørgsmål ?????
    tag dog en beslutning SELV , fuck hvor jeg hader kvinder der stiller
    dumme simple spørgsmål.
    åhh v ikk hva jeg skal gøre blablabla, du vil bare høre medynk-
    og det for du åbenbart her, få et liv og træf nogle valg SELV---


  • #14   14. apr 2010 ^^ SERIØST jeg tror ikke du hører til i det her forum. Hold da op en mokke.

  • #15   14. apr 2010 haha jeg grinte lidt af hende mokken smiley der vist nogen der har tiset på hendes sukkermad smiley

  • #16   14. apr 2010 Jo hun er her nok udelukkende for at lave rav i den smiley keder sig måske for meget...

  • #17   14. apr 2010 michele>> hold da op en sur mokke du er.. tror vist du skal tænke over din fremtræden og så få dig et liv selv.. det var da en ordentlig omgang lort at lukke ud.. tror sku nærmere du er jaluox over hun har fundet en god fyr for sådan lyder det sku på dit citron sure indlæg..
    Og hvis du ikke kan klare at der er nogen herinde der har brug for råd så pis af for tror sku nok det er det de fleste søger herinde på en eller anden måde...

    og til Ida H. Han lyder da som han ville blive rigtig lykkelig for at komme med, så skynd dig at invitere ham.. og held og lykke med det hele smiley


Kommentér på:
Ny kæreste + ny baby :)

Annonce