{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

update --> Våd og blødning {{forumTopicSubject}}

Jeg skrev tidligere idag, da jeg var vågnet op i nat med våde trusser og en lille blødning..

Jeg kontaktede min læge som ville se mig imorgen til en snak, hvilket overhovedet ikke var noget jeg kunne bruge til noget som helst, så jeg kontaktede en privat jordemoder som jeg tog op til. En scanning viste at der ikke var noget at være bange for og at den bette har det rigtig godt..

Da jeg var på vej hjem i bilen fra noget kursus, fik jeg pludselig meget ondt i underlivet og holdte så ind for at tisse.. Da jeg fik mig tørret var der kommet meget blod og jeg blev meget bange..

Da min egen læge ikke tog telefonen, besluttede jeg mig hurtigt for at smutte en tur forbi skadestuen for at blive tjekket endnu engang, da jeg sys det var meget voldsomt med blodet.

På sygehuset fik jeg en ordentlig styrtblødning som fyldte et helt bind ud.. De tjekkede mig og jeg blev endnu engang scannet igennem, men med samme svar som tidligere idag, at den lille rigtig lå og hyggede sig og at intet så unormalt ud..

Nu sidder jeg hjemme med mens-ligende smerter og bløder stadig.. Jeg er virkelig bange og ved ikke hvad jeg skal stille op, andet end at holde mig i ro og se tiden an....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  update --> Våd og blødning
Kommentér på:
update --> Våd og blødning

Annonce