{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.414 visninger | Oprettet:

bløder igen update {{forumTopicSubject}}

Har ikke blødt siden i nat.. MEN
Lægen gav mig en GU og han blev helt urolig.. min livmoder´s størrelse passede ikke med at jeg var i 8 uge. smiley jeg kunne se i han øjne at han ikke kunne lide det.. det føltes som om jeg var 6 uger henne.. smiley
Han spurgte om jeg kunne tisse så vi kunne lave en graviditets test eftersom det var 3 uger siden jeg havde blødt de der 6 dage og det kunne jeg godt.. fik taget en graviditets test og den var bragende positiv.. da han undersøgte mig kunne han godt se blødningen.. men det var gammel blod fra min livmoder og der var ikke meget..
Men ligeså snart min test stadig var positiv var han ikke urolig.. så nu skal jeg vente til nf scanningen og se hvor langt henne jeg er..

Jeg sidder bare sådan lidt tilbage og tænker.. for da jeg blødte for ca de 3 uger siden da var jeg i 6 uge ca.. og det er jo så stor min livmoder er nu..
er lidt lost.. fik slet ikke snakket videre med ham.. fik bare min vandrejournal og fik taget dubbeltest og div andre blodprøver og sendt hjem..

Måske jeg bekymre mig for meget?? ved det ikke.. kan bare ikke forstå at jeg ikke kan være længere henne måske.. han sagde dog også at det kunne være svært at mærke når jeg var flergangs fødende.. meeen han så altså selv noget lost ud i ansigtet..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bløder igen update
Kommentér på:
bløder igen update

Annonce