ihhh altså(lidt langt) {{forumTopicSubject}}
Sidst nat havde jeg mange pluk og var derfor meget vågn efter at være gået i seng omkring 1 - 2 stykker tror jeg... Stod op omkring halv 6 for at sende manden afsted og vække børne. Da jeg kom hjem ca 07.20 efter at havde køre børne i skole, håbede jeg på jeg evt kunne sove lidt da jeg var utrolig træt. Gik derfor i søveværelset igen tændte for tvét (plejer at hjælp) men pga pluk gik der noget tid inden jeg faldt i søvn og sov kun 1 time. Hele dagen havde jeg lyst til at gøre rent/rydde op, gå tur osv med kunne ikke tage mig sammen til en dyrt...... Jeg var træt hele dagen og det blev ikke bedre da vi nåede aften. Så da vi skulle se x-factor synes jeg det var kedeligt, og i pausen irreterede maven mig, den var sten hård, junior kom med nogle hårde sprak, havde lidt pluk og var utrolig raskløs og træt. Gik så i seng imellem 22.30 - 23.00 og nu er klokken 02.31 og jeg har ikke sovet i ca 1½ time..... Ihh hvor det irreter mig at jeg ikke kan sove.... Manden skal/skulle på tur med den stor´s klasse i (dag) det meste af dagen. Så skulle jeg sørger for den lille kom til fødselsdag, men manden har været sløj hele uge speciel her til aften så nu er det nok omvendt....... og så kan jeg IKKE sove... IHHH altså
undskyld men jeg måtte lige af med det
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 214 Svar: 2.187
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
håber du får en nogenlunde dag... tror jegvil tage noget morgenmad og prøve at hoppe i seng igen...
manden er ude og lave bil med svogeren i dag, så her er dejlig stille....
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 134
ihhh altså(lidt langt)