15. maj 2009 Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Faren - ( Lang ) {{forumTopicSubject}}
Puha så fik man det meldning " jeg tror ikke det mit barn du venter dig " - Mig & min eks (faren til barmet) gik fra hinanden lige en lille uge før jeg fandt ud af jeg ventede mig min helt igemmen fantastiske dreng, vi har hele tiden kunne snakke om tingene, & alt har været godt selvom han har haft andre kærester & jeg har haft en anden også så har vi ligesom været obs på vi sq være den der lille familie alle drømmer om, men da der var 7 uger til min termin fik jeg afvide at han ville have en faderskabstest taget, jeg ser ikke nogen grund til at gøre oprør når jeg er 180% sikker på det er ham der er faren, så sagde selvf ok til dette, men nu har han en ny kæreste inde i billedet, & han har forandret sig så meget, nu tror han ikke det er han der er far, vil ikke høre på når jeg fortæller noget om Málik, eller som idag jeg var på sygehuset vil han slet ikke høre på.. synes godt nok ikke det er fair gjort fordi man er nyforelsket i en der slet ikke synes det er fedt han skal have barn med en anden, at det ska gå sådan udover mig synes godt nok det er hårdt & skulle kæmpe med ham hverdag, bare det når man høre ham sige " det ikke mit barn " det gør fandme ondt
sidder stort set & tuder hver aften nu fordi han er blevet til en selvoptaget idiot! det er nu man skal nyde den sidste tid med 4 en halv uge tilbage men han gør det godt nok svært for en
- Undskyld dette indlæg, skulle ud med det..
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
så kan han få beviser når du har født. så prøv at nyd den sidste tid selv om det er svært lige nu.
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
Faren - ( Lang )