{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sparker ikke så meget!!!
  • #1   4. jul 2008 Hvor langt er du henne ??

• #2   4. jul 2008 Jeg skal oz selv ha til august og jeg synes stadig han sparker meget...

• #3   4. jul 2008 ja det er oz rigtig nok, godt nok bliver der mindre plads,men hvis man ikk mærker livskal man jo ta det alvorligt...

• #4   4. jul 2008 Hvor langt er du henne?! Har nemlig lig været det samme igennem, fordi min lillemand er normalt SUPER aktiv, men så var der 4-5 dage hvor jeg stort set ikk mærkede liv så blev lidt nervøs (har haft 2 spontane aborter) så kontaktede læge og sygehus og blev tjekket og alt var fint men fik og vide når man ikk er længere henne end jeg er så er det heeeelt normalt at de ikke sparker regelmæssigt, og jeg er 22+2 uger henne! ... smiley Så tror ikk du skal være nervøs! smiley

• #5   4. jul 2008 Jeg havde et par dage i sidste uge, hvor jeg ikke synes jeg havde mærket hende så meget, men så kom det igen heldigvis...
    Jeg tror måske bare det var mig selv der havde været så travlt optaget at jeg ikke har lagt så meget mærke til det... nu kan jeg i hvert fald tydeligt både mærke og se når hun sparker smiley

Men hvis du er nervøs så ring til JM, just in case.

Tania
    29+6

• #6   4. jul 2008 Okay, men jeg er ikk nervøs længere, min læge lyttede til hjertet osv! ...
    Men de sagde også til mig at det kunne være at det var fordi jeg tænkte for meget over det og så sparker han ikke! sådan er det tit når man tænker meget over noget! ... Men han sparker heldigvis osse på livet løs igen! smiley

• #7   4. jul 2008 Man SKAL mærke barnet hverdag, fra man er i uge 24, det er det jeg har fået at vide af min jordemoder...
    Men har du prøvet at ligge dig ned og slappe af?? Drikke noget koldt... Det hjælper altid på mig... Men har også lagt mærke til at min ikke er så aktiv, når der er så varmt som der er i de her dage... Men det kender vi jo godt selv til... c",)

• #8   4. jul 2008 Jeg er forresten 32+1

• #9   4. jul 2008 nogen dage sparker baby mere end andre hos mig..
    det er som om han sommetider blot ligger og tager på, også mærker jeg ikke så meget til ham, også er der andre dage hvor han ikk bestiller andet end at bevæge sig rundt..
    hvis du bliver i tvivl kan du eventuelt prøve at ligge dig på siden, så plejer der at komme liv i dem, ellers drik noget rigtig koldt.. sådan virkeligt koldt, det kan også sætte lidt gang i dem.. virker dette ikke, så komtakt fødegangen :O)

//Sonne
    38+2...

• #10   4. jul 2008 Dena: Tror du har ganske ret i det med varmen f.eks! ... Hvis jeg var en baby ville jeg heller ikke ligge og sparke rundt i den her varme, puha.. Sveder helt ved tanken om det smiley

• #11   4. jul 2008 Trine B - snakkede med min JM om det med varmen, netop fordi jeg ikke rigtig kunne forstå den lille ikke bevægede sig så meget.. og det har ingen betydning.. det er også fordi når man kommer op omkring 30 uger, så bliver bevægelserne mere bløde og glidende hvor de før har været lidt hårde, netop fordi der bliver mere og mere plads mangel inde i maven..

• #12   4. jul 2008 Ja okay, det kender jeg ikke noget til det med at være omkring uge 30 smiley Er kun 22+2 uger henne idag smiley ... Så så langt er jeg sletter ikke nået endnu! smiley ... Men jeg havde lige haft det samme med at han ikke sparkede, men fik og vide der ikk er noget galt GUDSKELOV!!!!!! Ville ikk kunne klare at miste et til!! smiley

• #13   4. jul 2008 Trine B - det når du nok.. det er jeg sikker på.. du får en sund og rask lille guldklump om 18 ugers tid :O)
    men når man kommer op over de 30 uger bliver bevægelserne lidt anderledes.. sommetider føles det som om han aer mig inde fra.. hehe..
    lidt spøjs følelse...

• #14   4. jul 2008 Min mor siger at barnet ofte ligger meget mere stille når man når så langt hen i graviditeten, fordi der ikke er så meget plads... Hun har fået 6 børn, så regner med at hun ved hvad hun snakker om...

• #15   4. jul 2008 til alle sammen er 31+5 henne. men lillemanden er ikke så stor. det er ikke så meget han sparker mere, som han har gjort. det kan osse skyldes af jeg er lidt stresse, da vi ståri flytterod...

• #16   5. jul 2008 *sonne & jesper* - Jaah det er jeg også sikker på jeg gør! .. Uuh glæder mig heeeeelt vildt, kan slet ikke vente mere næsten! .. smiley

Danila S - Ja man skulle da tro hun vidste hvad hun snakkede om efter 6 børn, men det er jo også det *sonne & jesper* siger det med at der ikk er så meget plads når man når længere hen! smiley

• #17   5. jul 2008 Trine B - nemlig ja.. men det er altså kun min nr. 1, så hva ved jeg ;O)

• #18   5. jul 2008 jeg har heller ikk mærket min pige så meget da jeg arbjedet der kunne der gå dage i mellem, men nu når jeg er blevet sygmeldt så mærker jeg hende hverdag.. og jeg er 33+6
    måske skulle du ta dig tid til at slappe 100% af for den bette´s skyld..

• #19   6. jul 2008 maria alexia. Har brugt hele dagen på af slappe af. og der kom pænt gang i lillemanden der inde... så det var nok bare en lille smule stress

• #20   6. jul 2008 det var godt og høre..
    det er tit bare det der skal til..

• #21   7. jul 2008 *sonne og jesper* - Ja samme her, så hva ved jeg smiley

• #22   7. jul 2008 Trine B - nemlig .. hihi...

Kommentér på:
sparker ikke så meget!!!

Annonce