{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

2. gangs gravid... {{forumTopicSubject}}

Jeg synes slet ikke der er noget der er som første gang. Ved godt at ikke to graviditeter er ens, men kan slet ikke forstå at intet er som sidste gang.

Jeg døjer med bækkenløsning i nogen sværd grad og masser af halsbrand.
Spiser balancoid(staves) for det og de er de bedste til mig.

Så er der sådan nogle små detaljer som hvis jeg sidder og læner mig bare en lille smule frem over føler jeg at barnet ligger i klemme, det var der slet ikke noget af sidste gang.
og til allesidst i min lille klagesang er jeg træt af at føle mig syg og træt.

Er jeg den eneste der har det på den her måde. Føler mig svag denne gang i forhold til sidste gang.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2. gangs gravid...
  • #1   13. feb 2010 jeg synes også jeg var mere smadret anden gang men som min læge sagde så havde jeg jo også et barn og passe denne gang og det havde jeg jo ikke første gang ;o)

• #2   13. feb 2010 jeg har det på samme måde!! Døjer også med slem bækkenløsning og har haft meget kvalme!
    Da jeg ventede min datter fejlede jeg ingenting!

• #3   13. feb 2010 så er det ikke mig der er unormal, det er jeg meget glad for at høre. smiley

• #4   13. feb 2010 nu hvor jeg venter nummer tre føler jeg mig som en nedkørt frø, og jeg bliver forkølet i et væk hvilket jeg aldrig er blevet før, men jeg er selvfølgeligt også blevet det ældre denne gang, det er præcis 9 år siden at jeg havde veer for første gang i dag :o) min søn bliver 9 år i morgen.

• #5   13. feb 2010 Altså, min mor sagde tit til mig under graviditeten at jeg skulle nyde den, for man var kun første gangs gravid engang.. Hun har slet ikke nydt hendes andre 3, som første gang, fordi at hun jo havde et barn i forvejen som skulle passes...

Jeg kan så personligt ikke svare på hvordan det er at være 30uger henne i anden graviditet, men min gik da heller ikke som den første... Jeg har tabt barnet i onsdags, var i uge 6, så nej - min anden graviditet mindede slet ikk om den første... smiley

• #6   13. feb 2010 Jeg har også hørt, det men føler mig bare helt fædrig og kan intet uden at blive træt.

Aafke det er jeg ked af at høre. har også mistet nogle stykker på vores vej til snart to børn.

• #7   13. feb 2010 Det er en trøst at vide at man ikke er den eneste.. smiley Men jeg er glad for at det skete så tidligt i graviditeten, så vi ikke rigtig nåede at have et forhold til babyen endnu...

• #8   13. feb 2010 Det har mine heldigvis også været. Men op på hesten igen. Det skal nok komme.

• #9   13. feb 2010 uha nu bliver man jo helt skræmt!!!

vi vil gerne have flere børn på et tidspunkt, men når man så læser her at det er hårdere anden gang, så tænker jeg bare "det kan jeg simpelthen ikke klare" jeg havde en elendig graviditet første gang og kan slet ikke forestille mig at det kan blive meget værrere, så jeg håber bare at når det engang er mig igen, så er det stik modsat, at det bliver nemmere end første gang, det krydser jeg fingre for....

• #10   13. feb 2010 jeg havde også en fantastisk graviditet første gang, anden gang var knap så fantastisk. man er virkelig mere smadret når man har en i forvejen, arbejde osv og så fik jeg bækkenløsning også :s virkelig ik sjovt, når man i en periode ik har de samme overskud og kræfter til den første. jeg ku ik engang løfte victor op i hans seng eller tumle med ham som jeg plejede. følte mig virkelig mange gange som en dårlig mor, fordi jeg bare var så træt hele tiden og havde mange smerter.

Kommentér på:
2. gangs gravid...

Annonce