{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ekstra scanning
  • #1   23. dec 2009 Det skal nok gå... Hvor har du ondt?

(Og sikke en god dag du har termin, det er min fødselsdag)

Jeg krydser fingre for dig og din baby smiley

• #2   23. dec 2009 Linda : hvis du har så ondt hvorfor sygmelder din læge dig ikke så ? Jeg havde 25 timer inden jeg blev sygmeldt og selv det kunne jeg ikke klare ....

• #3   23. dec 2009 har ondt i maven og underlivet

• #4   23. dec 2009 Linda : jamen det er jo fint så......

• #5   23. dec 2009 de mener det er blærebetændelse, hun sagde jeg skal holde øje med blødninger og vand

• #6   24. dec 2009 puhhh ha det er farligt at tænke sådan at det måske er for tideligt at sygemelde sig når man kun er i uge 25, husk nu piger når kroppen fortæller jer noget så siger den det ikke for sjovt, jeg er ikke læge, men jeg syntes personligt i skulle passe på hvor meget i arbejder, for i vil fortryde den dag i finder ud af i taber et barn fordi i tog på arbejde selvom i havde ondt, husk intet job er mere vigtiger end jeres barn, der er barnet meget mere værd en jeres job.
    men håber du kommer igennem graviditeten helskindet. smiley

• #7   24. dec 2009 ja det er så den der er værst, det er altid svært at bedømme om smerten er for svag til at tage afsted eller om den er lige på grænsen , ingen ved om hvornår man er syg nok. men jeg høre så mange der kommer med denne sætning graviditet er ikke en sygedom, nej det kan godt være men graviditeten er årsagen til at man har smerter, og smerter ja det har man sku også når man er syg med diaree og halsbetændelse osv osv jeg kunne blive ved, bedøm det selv det er mit råd. til jer,

Kommentér på:
Ekstra scanning

Annonce