597 visninger
|
Oprettet:
sygemeldt. {{forumTopicSubject}}
hejsa tøzzer.
så blev jeg sygemeldt dog kun en uge til og starte med, heldigvis.
jeg har haft der fint indtil i weekenden hvor jeg måtte tage en tur på FG i mandags. jeg fik smerter og begyndte og bløde. bløder heldigvis ikke mere men har stadig mens smerter.
men sys det er vildt det kom så pludsligt. har jo haft det fint indtil nu.
andre der har prøvet det..????
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 167 Svar: 517
** Lullee 20+ <'3 :') ** .
det er bare trælst. hvad er du sygemeldt med. jeg sys det er mega nederen fordi jeg har ikke fejlet noget som helst indtil nu. sys da godt det måtte fortsætte sådan. men håber der er væk igen inden for den her uge.
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
Skal til arkupunktur ( Staves ) Men jeg regner bestemt ikke med at komme i arbejde inden barsel ..
Men kan virkelig godt forstå dig - jeg er os ved at køre lidt sur i at gå her hjemme ..
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 167 Svar: 517
jeg havder at gå hjemme ude at kan give mig til noget som helst.
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
jeg har været syg af kvalme. opkastninger mange gange om dagen og er besvimet flere gange.... jeg troede det var ved at være ovre her omkring uge 20 og begyndte at arbejde igen, men fik det rigtig skidt og måtte tage hjem fordi jeg ikke har mulighed for at lægge mig ned når jeg har det skidt
det er med at lytte til kroppen.... den lille skulle jo nødig komme ud for tidlig. jeg er nu 25 uger henne.....
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
så jo det prøvede jeg os - jeg blev også sygemeldt med det samme - dog indtil fødslen , havde os bækkenløsning nemlig..
Godt du blev sygemeldt , husk at slappe godt af og lyt til de mindste tegn fra din krop
sygemeldt.