{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Wc afløb 500 kr.
  • Fastmontere opvaskemaskine 900 kr.
  • Opvaskemaskine lækker vand 1.378 kr.
  • Klippe hæk 1.000 kr.
  • Fjerne 2 paller med tegl 1.000 kr.
  • Lampe blinker og kan ikke slukke 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  murren i maven??
  • #1   29. nov 2009 hi hi jeg fatter det heller ikke ;o)

• #2   29. nov 2009 dejligt jeg ik´er den eneste, men syns bare det sjovt, for syns mange siger de kan mærke det pga murren i maven, og har altid tænkt, hva fanden er det de kan mærke smiley

• #3   29. nov 2009 det samme her nogen siger de kan mærke en murren i maven når de måske tror de er gravide, andre siger op til fødslen og så er der helt andre ting også, og har da ikke rigtigt fundet ud af hvad pokker de mener, nu har jeg jo selv været gravid og gik lidt og "ventede" på den der murren de allesammen snakkede om, men synes ikke jeg mærkede noget der kunne betegnes på den måde hmmm... måske bare et udtryk for noget jeg ikke forstår.... iiiihhhh altså dumme mig ;o)

• #4   29. nov 2009 det er præcis det samme jeg går og tænker på nu smiley hehe har 14 dage til min termin derfor jeg tænker hva fanden er det de snakker om man kan mærke, murren, hmm smiley heheh for jeg kan da ik mærke noget endnu i hvert fald smiley hehe men gad da godt vide hva det er de snakker om når det er smiley sidder enmli os og tænker er det bare mig der er dum og ikke forstår hva det er smiley

• #5   29. nov 2009 som jeg har forstået det er "murrren i maven" når man feks har mens smerter, plukkeveer der gør lette ondt mv...

• #7   29. nov 2009 sonne, okay, hehe hmm det er svært så når jeg aldrig har døjet med det smiley er det bare ondt i maven eller? hehe
    nej mona vi ska jo finde ud a hva deter smiley

• #8   29. nov 2009 Jamen jeg ville beskrive det som kræftigt mens smerter... Det er som om det rumstere i maven, og gør ondt.. Man behøves ikk nødvendigvis være gravid for at ha murren i maven..

• #10   29. nov 2009 sonne- okay, men heller ik alle der mærker det vel?
    mona- jah men som jeg har forstået er der os nogen der mærker det når de tror de er gravide eller noget :S hehehehhe

• #11   29. nov 2009 Mona - jeg har blandt andet haft murren i maven efter jeg fik foretaget hindeløsning dagen inden jeg fødte, men har det os denne gang ved mens.. Endvidere har jeg det is efter hver eneste celleprøve smiley

Birgitte - tror ikk det er alle der mærker til det hvis de har det.. Men hæng mig ikke op påset smiley

• #12   30. nov 2009 haha smiley det udtryk har jeg squ aldrig hørt om smiley hehe..
    lyder sjovt smiley

• #13   30. nov 2009 ha ha hvis det er et udtrk for plukveer, så tror jeg da nok lige jeg alligevel var nærmest verdensmester i at have "murren i maven" hi hi havde enormt mange plukveer også mange som gjore naller ;o) hi hi der kan man bare se så blev jeg det klogere..

• #14   30. nov 2009 Ditte- ja, blandt andet er det, det.. Som jeg har forstået det smiley
    det er svært at forklare, men noget i den stil.. Igen som jeg har forstået det.. Hihi..

Kommentér på:
murren i maven??

Annonce