{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Kvalme og haleben og pres :/ {{forumTopicSubject}}

Ja det er to vidt forskellige ting. Men hold kæft hvor er de ting bare SKIDE trælse...

Kvalmen har jeg konstant - men kan dog nedsættes ved at æde noget mad, drikke noget vand eller tygge lidt på noget lakrids tyggegummi. Nogen der har andre forslag? Fx kvalmestillende på apoteket eller?

Jeg står her og skriver mit indlæg STÅENDE og smadre mit ben på det. Mit haleben slår mig ihjel. Det gør SÅ ondt at sidde ned. Eller rejse mig eller sætte mig ned i hvert fald. Jeg ønsker ikke at æde panodiler hele tiden for det. Bare de 4 timer jeg er i skole 4 dage om ugen - IKKE engang dør jeg så snart jeg sætter mig i en stol. Det er ulideligt. Især hvis jeg også har problemer med benet i mens :s
Nogen der har det samme problem?
Og hvad kan man gøre?

Jeg føler mig utrolig presset af alt mulig for tiden smiley Jeg mener selv jeg kun har 18 dage til at blive færdig med mit projekt i. Jeg snakkede med kæresten om det og han sagde at det projekt kun var noget hygge noget og at min lærer sikkert ville kunne forstå hvis jeg ikke nåede at blive færdig. Men alligevel. Jeg føler ikke jeg har opnået noget. (ja mærkelig definition) vi har heller ingen lejlighed eller noget som helst. Synes bare tingene begynder at blive hårde for tiden. Jeg har mere og mere brug for min kæreste. Jeg græder næsten hver gang vi må skilles efter en aften eller weekend sammen smiley Jeg føler slet ikke vi når noget som helst smiley Selvom jeg ikke græder og viser tårer så er jeg rigtig ked af det indeni som om jeg græder inde i mig selv smiley
Sry ville bare ud med det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kvalme og haleben og pres :/
  • #1   29. nov 2009 hmm kan desværre ikke hjælpe dig, men det skal nok løse sig

• M L
    M L Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183
    #3   29. nov 2009 Kvalmen fandt jeg aldrig selv noget der hjalp på andet end stærke bolcher.
    Men det lyder som noget bækkenløsning det med dit haleben. Jeg havde selv så ondt, som om man er faldet og landet lige på rø... og det er frygteligt ømt at sidde på og at rejse sig og sætte sig er også en led omgang. Prøv at høre med din læge om han ikke kan hjælpe

• #4   29. nov 2009 M L - åh nej.. ikke bækkenløsning :s
    har du også haft det eller?

• #5   29. nov 2009 pernille : jeg kender det alt for godt smiley

Mit haleben er begyndt og gøre det samme ..
    Så håber da bestemt ikke at det er bækkenløsning smiley
    Kan ikke andet end at følge dig -..

Aeae..
    Det skal nok gå det hele smiley

Knus

• #6   30. nov 2009 Pernille- er sikker på at i nok skal finde en løsning. Jeg har selv utrolig meget brug for kæresten for tiden ellers går jeg i opløsning. Smerterne og kvalmen ville jeg snakke med lægen om, for det er da ulideligt og gå med smerter konstant. Har du evt prøvet og ligge noget varmt på bagdelen?

Sender et kæmpe kram og noget overskud.
    Knus maria

• M L
    M L Tilmeldt:
    mar 2008

#7   30. nov 2009 Pernille - Ja, jeg havde bækkenløsning og endte med en sygemelding fra 28. uge smiley

• #8   30. nov 2009 Lullee - eeej godt jeg ikke er den eneste så smiley
    tak smiley rart at snakke med nogen som har det på samme måde. for det kan kæresten ikke lige sætte sig ind i.

Maria - det er det. jeg har intet overskud til og tage i skole smiley jeg kan fint stå op men så kommer jeg heller ikke videre smiley Ja har prøvet det hele, endda at vække manden kl lort om natten og få ham til at massere mig smiley

M L - puuuha... men hvor gør det ondt henne og sådan?

• M L
    M L Tilmeldt:
    mar 2008

#9   30. nov 2009 Hos mig startede det som du beskriver ved smerter da jeg rejste mig og satte mig og især i halebenet, og så udviklede det sig til at gøre ondt bagpå og at jeg ikke var i stand til at fx gå på trapper, støtte på kun det ene ben (som når man tager strømper eller sko på) og sidst i graviditeten kunne jeg ikke rigtig bevæge benene liggende uden at måtte hive i dem for at undgå for store smerter.

Ikke for st skræmme dig, men synes du skal gå til lægen og HVIS det er bækkenløsning så følge hans anvisninger, for det gjorde jeg ikke og det burde jeg smiley

• M L
    M L Tilmeldt:
    mar 2008

#10   30. nov 2009 Hvor langt er du henne?

• #11   30. nov 2009 M L -ååh altså.. lyder godt nok som om det er det. jeg er 33 uger henne i dag.
    har haft ringet til lægen. men hun havde ikke tid - så hun ringer her senere så jeg kan få en telefonisk konsultation med hende. smiley

• #13   1. dec 2009 marie - eeeej det jeg rigtig ked af at høre.. puuha det bliver en lang graviditet/barsel så.. :s

Kommentér på:
Kvalme og haleben og pres :/

Annonce