Kvalme og haleben og pres :/ {{forumTopicSubject}}
Ja det er to vidt forskellige ting. Men hold kæft hvor er de ting bare SKIDE trælse...
Kvalmen har jeg konstant - men kan dog nedsættes ved at æde noget mad, drikke noget vand eller tygge lidt på noget lakrids tyggegummi. Nogen der har andre forslag? Fx kvalmestillende på apoteket eller?
Jeg står her og skriver mit indlæg STÅENDE og smadre mit ben på det. Mit haleben slår mig ihjel. Det gør SÅ ondt at sidde ned. Eller rejse mig eller sætte mig ned i hvert fald. Jeg ønsker ikke at æde panodiler hele tiden for det. Bare de 4 timer jeg er i skole 4 dage om ugen - IKKE engang dør jeg så snart jeg sætter mig i en stol. Det er ulideligt. Især hvis jeg også har problemer med benet i mens :s
Nogen der har det samme problem?
Og hvad kan man gøre?
Jeg føler mig utrolig presset af alt mulig for tiden Jeg mener selv jeg kun har 18 dage til at blive færdig med mit projekt i. Jeg snakkede med kæresten om det og han sagde at det projekt kun var noget hygge noget og at min lærer sikkert ville kunne forstå hvis jeg ikke nåede at blive færdig. Men alligevel. Jeg føler ikke jeg har opnået noget. (ja mærkelig definition) vi har heller ingen lejlighed eller noget som helst. Synes bare tingene begynder at blive hårde for tiden. Jeg har mere og mere brug for min kæreste. Jeg græder næsten hver gang vi må skilles efter en aften eller weekend sammen
Jeg føler slet ikke vi når noget som helst
Selvom jeg ikke græder og viser tårer så er jeg rigtig ked af det indeni som om jeg græder inde i mig selv
Sry ville bare ud med det
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
mar 2008
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183
Men det lyder som noget bækkenløsning det med dit haleben. Jeg havde selv så ondt, som om man er faldet og landet lige på rø... og det er frygteligt ømt at sidde på og at rejse sig og sætte sig er også en led omgang. Prøv at høre med din læge om han ikke kan hjælpe
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
har du også haft det eller?
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
Mit haleben er begyndt og gøre det samme ..
Så håber da bestemt ikke at det er bækkenløsning
Kan ikke andet end at følge dig -..
Aeae..
Det skal nok gå det hele
Knus
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
Sender et kæmpe kram og noget overskud.
Knus maria
mar 2008
sep 2009
tak
Maria - det er det. jeg har intet overskud til og tage i skole
M L - puuuha... men hvor gør det ondt henne og sådan?
mar 2008
Ikke for st skræmme dig, men synes du skal gå til lægen og HVIS det er bækkenløsning så følge hans anvisninger, for det gjorde jeg ikke og det burde jeg
mar 2008
sep 2009
har haft ringet til lægen. men hun havde ikke tid - så hun ringer her senere så jeg kan få en telefonisk konsultation med hende.
sep 2009
Kvalme og haleben og pres :/