{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Da ØW blev til JUUUUBIIIII :o) {{forumTopicSubject}}

Hej piger :o)

Vi venter nummer 2/3

Min mand har en datter fra et tidligere forhold, hun blir 5 her til Januar.

Så har vi vores dreng som blir 2 til februar og så venter vi nummer 3 til juli :o)

Er bare så glad...
Jeg har en kronisk leversygdom og den havde sådan set været fuldstændig i ro siden jeg blev gravid med vores dreng. Men så i fredags efter blodprøver ringede min leverlæge til mig og sagde at den var helt gal og at nu fik jeg lige en uge til at sunde mig og hvis mine tal så var faldet kunne jeg slippe for kemo og binyrebarkhormon. hvis jeg ikke ville ha medicin så sku jeg skynde mig at blive gravid for det var den bedste medicin jeg overhovedet kunne få :o)

Mandag var jeg ved lægen fordi jeg havde tegn på graviditet og fik taget en test OG DEN VAR BARE SÅÅÅH MEGET POSITIV :o) Yess jeg var gravid, vi sku ha et barn mere... Hvor glad kunne man lige blive ovenpå den besked jeg havde fået om fredagen...

Fik dog taget nye blodprøver igår og de ringede idag og sagde at mine tal var faldet til næsten normale :o) Jaaah er super glad lige nu..

Ville bare dele min glæde med jer.

Skal gå til kontrol hele tiden inde på rigshospitalet og skal også føde derinde denne gang :o) Glæder mig bare så meget


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Da ØW blev til JUUUUBIIIII :o)
Kommentér på:
Da ØW blev til JUUUUBIIIII :o)

Annonce