{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

Endelig! ska' til lægen i morgen . {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften lyder, så skal jeg endelig til lægen i morgen , efter laaaang tids venten . Idet min læge har haft "ferie" i 2 uger . Jeg fandt ud af at jeg var gravid lidt efter at han var begyndt at holde "ferie", så ventetiden har bare været mega lang, for jeg aner jo intet om hvor langt jeg er henne . Men nu har jeg endelig fået en tid med min egen læge og ikke en anden læge (som jeg var ved i sidste uge, som bare sagde; Du er gravid , men det blev jeg jo ikke klogere af, idet jeg allerede vidste jeg var gravid)

Så nu er kæresten og jeg lettede over at vi skal til lægen kl.10 imorgen smiley Glæder mig så meget til at få at vide hvor langt jeg er henne og om det jeg frygter ikke er som det er (drømte nemlig forrige nat, at jeg vargravid udenfor livmoderen smiley

Hvad er det lægen gør i morgen, for at finde ud af hvor langt jeg er henne? Hvad var det for nogle undersøgelser i fik taget/lavet da i var ved lægen, første gang efter i havde fundet ud af at i var gravid ?

- er så spændt :')

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endelig! ska' til lægen i morgen .
  • #1   16. jun 2008 Den første gang jeg var ved lægen bekræftede han min graviditet og regnede terminsdatoen ud fra min sidste menstruations første dag og så anden gang jeg var ved læge (i uge 9) fik jeg en underlivsundersøgelse hvor han føler på livmoderens størrelse smiley

Jeg håber du bliver beroliget i morgen smiley læste godt om dit mareridt, puha det må have været grimt.
    Du må lige skrive når du har været afsted smiley

• #2   16. jun 2008 Nej har ikke et barb i forvejen . billedet er min søsters pige , altså min lille niece . Så det er mit første barn .

Men det er det der er problemet, for jeg har ikke rigtig haft min mens siden feb. og det jeg har haft siden feb. har kun været blet blødning, hvis man kan kalde det det , eller om man nærmere skal kalde det "det brune" . Men det er jo først indenfor de sidste 2 uger , testerne har været positive .

• #3   16. jun 2008 Skal nok lige skrive i morgen når jeg har været ved lægen smiley
    - Nej det var godt nok ikke en behagelig drøm, så det skæmte mig godt nok . Men håber da bare på at det bare er en drøm smiley

• #4   16. jun 2008 Kan jeg godt ha' været gravid siden feb. ? Jøsses da . Men det tror jeg nu ikke jeg er . Men hvem ved , det finder jeg jo ud af i morgen smiley Heh' . Jeg stoppede på mine p-piller i slutningen af december og min mens var reglmæssig indtil feb. og så har jeg ikke rigtig haft det siden .

• #5   16. jun 2008 Der kan man bare se (:'' Heh' .
    Men glæder mig også rigtig meget til at finde ud af det .
    - Men jeg skriver lige i morgen, når jeg har været ved lægen og hvad han har sagt smiley

• #6   17. jun 2008 Heej alle sammen .

Så har jeg været ved lægen .
    Han sagde jeg ca. var 16-17 uger henne . Jøsses tænkte eg bare . Jeg fandt først ud af det for ca. 2 uger siden .

Men skal til en scanning og have at vide hvor langt henne jeg er præcis (: Men lægen sagde (efter det han havde regnet ud) at min termin er d. 10/12-08 (:''

Kommentér på:
Endelig! ska' til lægen i morgen .

Annonce