{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Halsbrand (!) + bækkenløsning {{forumTopicSubject}}

Hej alle I kære damer smiley

Jeg har så haft den mest forfærdelige nat i hele mit graviditet.. Havde så meget halsbrand, at jeg tre gange nåtte kaste op :o( Har jeg da aldrig oplevet før..
Har I? Så snart jeg lagde mig ned, kunne jeg mærke mavesyren stige i mit spiserør - AVAV!! Så står der på nettet man skal ligge puder under sit hovede, så man kommer højere op, sys bare man ligger ad h. til når man ligger på siden? Hvad gør I andre?
Og.. Har efterhånden så mange smerter i mit bækken at dette også holder mig vågen.. Har pude mellem benene, og varmepude på ryggen, men intet hjælper længere. Har taget et gram panodil uden virkning.. HJÆLP!
Har I nogle gode råd, til mine "små" problemer?

Venligst Marlene 33+

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halsbrand (!) + bækkenløsning
  • #2   8. okt 2009 Okay, tak! smiley Det vil jeg gøre..

• M L
    M L Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183
    #3   8. okt 2009 Hej Marlene.

Puha, sikken du har det. Heldigvis er der en ende på det.

Mht. halsbrænd, så drak jeg et stort glas mælk eller cacao inden jeg gik i seng, det hjalp mig meget.

Bækkenløsningen er så en værre omgang, det havde jeg også og det er jo værst når man ligger. Jeg fandt aldrig noget der hjalp så jeg kunne få sovet. så det eneste jeg kan sige som "trøst" er at det jo bliver meget bedre så snart du har født, og så er du inde i rutinen med at vågne konstant så du faktisk får mere søvn når det kun er babyen der vækker dig.

Pøj pøj med at holde ud den sidste tid smiley

• #4   8. okt 2009 Mælk virker desværre ikke længere hos mig, eller jo, det dulmer et kort stykke tid, og så er den der igen smiley

Ork ja, mon jeg ikke klarer det sidste stykke tid? Det er bare hårdt når man vågner fordi man er så skidt.. Puha.. og så ovenikøbet ondt..
    (Åh suk, sikke jeg ynker)

Men tak, tøser.. Hvor er I søde..

• #6   8. okt 2009 et godt gammelt husråd mod halsbrand..... et glas lunkent vand med en tsk. natron..... det virker bare, så godt. hjalp mig rigtig meget,

• #7   9. okt 2009 Stine: Ja, det er bare RIGTIGT usundt mod maven.. smiley Brugte det før i tiden i yderste nødstilfælde..

• #8   9. okt 2009 Marlene: Okay det var jeg ikke klar over. Ved bare det virker .... :o)

• #9   10. okt 2009 jeg døjede rigtig meget med halsbrand og havde det dagligt den sidste tid og jeg spiste alminox...de virkede med det samme på mig

Kommentér på:
Halsbrand (!) + bækkenløsning

Annonce