Halsbrand (!) + bækkenløsning {{forumTopicSubject}}
Hej alle I kære damer
Jeg har så haft den mest forfærdelige nat i hele mit graviditet.. Havde så meget halsbrand, at jeg tre gange nåtte kaste op :o( Har jeg da aldrig oplevet før..
Har I? Så snart jeg lagde mig ned, kunne jeg mærke mavesyren stige i mit spiserør - AVAV!! Så står der på nettet man skal ligge puder under sit hovede, så man kommer højere op, sys bare man ligger ad h. til når man ligger på siden? Hvad gør I andre?
Og.. Har efterhånden så mange smerter i mit bækken at dette også holder mig vågen.. Har pude mellem benene, og varmepude på ryggen, men intet hjælper længere. Har taget et gram panodil uden virkning.. HJÆLP!
Har I nogle gode råd, til mine "små" problemer?
Venligst Marlene 33+
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 20 Svar: 153
mar 2008
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183
Puha, sikken du har det. Heldigvis er der en ende på det.
Mht. halsbrænd, så drak jeg et stort glas mælk eller cacao inden jeg gik i seng, det hjalp mig meget.
Bækkenløsningen er så en værre omgang, det havde jeg også og det er jo værst når man ligger. Jeg fandt aldrig noget der hjalp så jeg kunne få sovet. så det eneste jeg kan sige som "trøst" er at det jo bliver meget bedre så snart du har født, og så er du inde i rutinen med at vågne konstant så du faktisk får mere søvn når det kun er babyen der vækker dig.
Pøj pøj med at holde ud den sidste tid
nov 2008
Ork ja, mon jeg ikke klarer det sidste stykke tid? Det er bare hårdt når man vågner fordi man er så skidt.. Puha.. og så ovenikøbet ondt..
(Åh suk, sikke jeg ynker)
Men tak, tøser.. Hvor er I søde..
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 795
nov 2008
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 795
apr 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Babyer: 2 Emner: 76 Svar: 238
Halsbrand (!) + bækkenløsning