{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.348 visninger | Oprettet:

Igangsættelse med stikpiller {{forumTopicSubject}}

Hej piger.

Kunne godt tænke mig at høre om jeres erfaringer med igangsættelse med stikpiller, da jeg muligvis selv skal sættes i gang inden længe!

Hvor lang tid gik der fra pillerne var lagt til der skete noget?
Fik du lagt 1-2 eller 3 piller før der skete noget?

Osv. Kom med jeres erfaringer, gode og dårlige oplevelser!

Kraaaaam fra mig, som forhåbentlig snart har sin søn i armene..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Igangsættelse med stikpiller
  • #1   6. okt 2009 Min mor har fortalt mig at hun blev lidt chockeret over hvor hurtigt det pludselig gik. For det kommer jo ikke på en naturlig måde med stikpiller. Min mor fik lagt drop som skulle fremprovokerer veerne, da stikpillerne ikke virkede godt nok. Pludselig gik hun fra at have ingen veer, til at have mange, og dette var lidt chockerende, så man skal bare være forberedt på at pludselig for man det.
    Det skal nok gå godt! smiley

Held og lykke med fødslen! smiley

• #3   6. okt 2009 AL A - den måde du beskriver din mors fødsel, sådan kan en naturlig fødsel sagtens være... Jeg startede ud med en vestorm da mit vand var gået... jeg havde veer med interval på 2-5 min fra start af og som varede et halvt til halvanden min af gangen.... og alligevel kunne jeg ikk føde selv...

Venter - jeg er os lidt nysgerrig efter hvorfor du skal sættes igang smiley og det er MEGET forskelligt om man overhovedet reagere på stikpillerne...

• #5   6. okt 2009 jeg skulle kun have en pille lagt op. kom igen efter 6 timer på sygehuset, der var jeg lidt åben, men havde ingen veer endnu. min jordemor tog vandet på mig, og så gik det ellers stærkt. 3,5 timer efter mit vand var taget var jeg mor. smiley
    Jeg havde en super god fødsel, ja det gjorde vildt ondt, men det gør det jo at føde børn. hehe.

• #6   6. okt 2009 Det skal jeg pga. Kløe og bækkensmerter.

Jeg har en frygtelig kløe over hele kroppen, og det betyder at jeg stortset ikke sover om natten. De sidste 3 nætter har jeg sovet sammenlagt 7 timer max. Jeg må gå i koldt bad flere gange om dagen for ikke at kradse mig selv til blods! Jeg har prøvet forskellige cremer og link for at holde kløe væk, men der hjælper mig overhovedet ikke.

Derudover er min bækkenløsning nu så slem at jeg hverken kan ligge eller sidde uden frygtelige smerter. Jeg kan ikke selv komme ud af sengen, og min kæreste skal hjælpe mig på toilettet om natten/ flere gange om natten. Jeg kan ikke stå oprejst og kan ikke løfte højre ben ordenligt.

Kort set, de sidste 3 uger af min graviditet har været et smertehelvede!
    - og nu kan jeg ikke mere. Så jeg har en samtale på sygehuset i morgen ..

• #7   6. okt 2009 jeg fik lagt min første stik pille mandag morgen også en igen om aften, sådan var det frem til onsdag aften, og fødte torsdag formiddag.

• #9   6. okt 2009 Louise J; jeg klør simpelthen over det hele. Jeg ér blevet tjekket for leverkløe, men de prøver så fine ud. Skal dog tjekkes igen i morgen!

• #10   6. okt 2009 jeg fik lagt 1 pille og 12 timer efter var han født

• #11   6. okt 2009 jeg fik 3 over 3 dage men fødte først på 4. dagen

• #12   6. okt 2009 Sussi det lyder næsten som min bort set fra jge startede med et katheter

• #13   6. okt 2009 Jeg fik en stikpille kl. 11.00 og kl. 11.30 kom første ve hvor jeg måtte sidde og klemme om stolens armlæn.

Så det gik ret hurtigt med at der kom veer. Men var også 14 dage over tid så måske havde jeg været på nippet til at gå i gang selv alligevel, så det bare var det sidste puf. Om aftenen skulle jeg have født men så tog de hende ved kejsersnit af andre årsager lige inden i stedet.

PS. du skal ikke være nervøs for pillerne. Det er ikke store torpedo missiler men på størrelse med de små køresygepiller vi fik da vi var små.

Kommentér på:
Igangsættelse med stikpiller

Annonce