2.348 visninger
|
Oprettet:
Igangsættelse med stikpiller {{forumTopicSubject}}
Hej piger.
Kunne godt tænke mig at høre om jeres erfaringer med igangsættelse med stikpiller, da jeg muligvis selv skal sættes i gang inden længe!
Hvor lang tid gik der fra pillerne var lagt til der skete noget?
Fik du lagt 1-2 eller 3 piller før der skete noget?
Osv. Kom med jeres erfaringer, gode og dårlige oplevelser!
Kraaaaam fra mig, som forhåbentlig snart har sin søn i armene..
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 25 Svar: 45
Det skal nok gå godt!
Held og lykke med fødslen!
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Venter - jeg er os lidt nysgerrig efter hvorfor du skal sættes igang
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 149
Jeg havde en super god fødsel, ja det gjorde vildt ondt, men det gør det jo at føde børn. hehe.
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 20 Svar: 198
Jeg har en frygtelig kløe over hele kroppen, og det betyder at jeg stortset ikke sover om natten. De sidste 3 nætter har jeg sovet sammenlagt 7 timer max. Jeg må gå i koldt bad flere gange om dagen for ikke at kradse mig selv til blods! Jeg har prøvet forskellige cremer og link for at holde kløe væk, men der hjælper mig overhovedet ikke.
Derudover er min bækkenløsning nu så slem at jeg hverken kan ligge eller sidde uden frygtelige smerter. Jeg kan ikke selv komme ud af sengen, og min kæreste skal hjælpe mig på toilettet om natten/ flere gange om natten. Jeg kan ikke stå oprejst og kan ikke løfte højre ben ordenligt.
Kort set, de sidste 3 uger af min graviditet har været et smertehelvede!
- og nu kan jeg ikke mere. Så jeg har en samtale på sygehuset i morgen ..
mar 2008
Følger: 47 Følgere: 46 Babyer: 2 Emner: 12 Svar: 86
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 20 Svar: 198
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 20
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 418
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 418
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Så det gik ret hurtigt med at der kom veer. Men var også 14 dage over tid så måske havde jeg været på nippet til at gå i gang selv alligevel, så det bare var det sidste puf. Om aftenen skulle jeg have født men så tog de hende ved kejsersnit af andre årsager lige inden i stedet.
PS. du skal ikke være nervøs for pillerne. Det er ikke store torpedo missiler men på størrelse med de små køresygepiller vi fik da vi var små.
Igangsættelse med stikpiller