{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

Blødning under sex = ubehagelig {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved godt man kan bløde under sex, men jeg havde sku ikke regnet med at det var et vandfald af blod.. Vi blev sku rigtig forskrækket og det først vi begge tænkte var bare nej nej og alt det værste der nu kommer op i hovedet på en.. :-S

Puha, heldigvis var det helt frisk og klart rødt blod - men alligevel ringede vi til vagtlægen for en sikkerhedsskyld.. Men da jeg ikke havde ondt skulle jeg kontakte mig egen læge idag, som kunne forsikre mig om at det ikke var lille manden, men helt sikkert bare en rift.. Og skal så lige op til ham imorgen for at blive kigget på..

Men jeg havde ikke troet det var så meget blod der ville komme og det var helt sikkert også det der gjorde os så forskrækket..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blødning under sex = ubehagelig
  • #1   28. sep 2009 Det var da en grim oplevelse. Det må da også være en ret voldsom rift hvis du blødte så meget som du beskriver!

• #2   28. sep 2009 Ja det var også derfor lægen gerne lige ville undersøge mig - for havde regnet med et par dråber blod når man gik på wc bagefter, men her blev det opdaget fordi det løb ned af mine balder og lår og ned på lagnet.. Også meget havde jeg ALDRIG regnet med at det kunne være.. Add..

• #3   28. sep 2009 Det lyder da også voldsomt, det var ikke fordi at det blandet med sæd vel?

• #4   28. sep 2009 Nej for vi blev ikke færdige da vi måtte stoppe midt i det hele.. og ude på wc'et løb det ud som var det mens.. Det lyder meget mærkeligt at det blødte så meget - jeg håber lægen kan sige hvad der er gået galt..

• #5   28. sep 2009 hmm, ja det lyder da meget mærkeligt, det er da lidt vildt hvis en rift kan give så meget blod! Men jeg tror som vagtlægen også sagde at det var godt du ikke havde ondt i maven samtidig, for så har det nok ikke noget med lillemanden at gøre, men ventetiden er vel lidt lang, syntes godt han kunne have set på dig idag bare for din egen skyld, det er ikke rart at gå og være nervøs

• #6   28. sep 2009 Jeg fandt lige dette til dig inde fra min mave.dk, kan det minde om det du oplevede?

Blødninger midt i eller sidst i graviditeten

Forliggende moderkage
    Du kan risikere at få klart røde blødninger, der dog som regel ikke er ledsaget af smerter.

Oftest starter de spontant, men blødningerne kan også udløses af at du f.eks. kommer til at hoste, at du har overanstrengt dig fysisk eller at du har haft samleje.

Blødningerne kan både være lette eller kraftige, og holder som regel op igen, for måske at vende tilbage senere i graviditeten.

• #7   28. sep 2009 Nej tror bestemt heller ikke at det har noget med babyen at gøre og det var sådan noget fint blod som ved næseblod.. Ja desværre var hans akuttetid optaget, men han ville ringe hvis der kom en afbestilling - hvilket han ikke har gjort endnu.. Men man har da lidt noget i maven fordi man går og er nervøs (og lige som jeg skriver det kan jeg mærke han sparker inde i maven, så forhåbenligt alt er i fineste orden :))

• #8   28. sep 2009 Lige præcis sådan kunne det godt beskrives.. Og lidt sjovt det med at overanstrenge sig for da jeg var på wc i morgen 2 gang for at lave bummelum der begyndte det at bløde igen og der anstrenger man sig jo på en måde.. Så det kunne meget fint være det..

• #9   28. sep 2009 Det lyder bestemt som om det er det så, og så er det bare fordi du har en foreliggende moderkage. Godt at du kan mærke ham, så har han det jo fint:)

• #10   28. sep 2009 Sikke dejligt at du lige kunne finde de infomationer.. Så kan jeg godt tage det roligt til jeg skal til lægen imorgen og i sær nu hvor jeg kan mærke liv derinde smiley Tak..

• #11   28. sep 2009 Velbekomme, føler med dig hvor ubehageligt det må være når man ikke har noget at sammenligne med, men tænkte med det samme da jeg læste det at det lød præcis som det du beskrev.:)

• #12   28. sep 2009 Ja præcis, men rigtig dejligt at læse og få lidt tryghed til imorgen ;D

Kommentér på:
Blødning under sex = ubehagelig

Annonce