2. sep 2008 Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 98 Svar: 477
Er det normalt? {{forumTopicSubject}}
hejsa... i nat vågne jeg med kraftig smerter, hver 10 minut. jeg går på wc og ser jeg blødt lidt.... jeg ligger så i 4 timer og har ondt og bliver enige med mi selv hvis jeg ikke så inde kl.6 igen ja så måtte vi ringe til føde gangen, men jeg falder i søvn.... og vågner to timer sener og har stadigvæk ondt, men slet ikke som i nat. jeeg ringer og snakker med føde gangen, og hun siger at blødning, lyder som tegnblødning eller at livmoder er ved afkorte sig.....
så måske er ved være i fødelse som hun sagde. men jeg skulle ringe igen hvis jeg begyndt bløde mere, eller kraftig smerte, eller jeg ikke mærke til baby.... men jeg altid velkommen til ringe hvis jeg var tvivl... hun spurgt om der var slim i blodet, og svaret jeg nej til.....
men synes det er der lidt nu, plus små bitte klump blod, ikke det vilde ???? men er det normalt ????
dec 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 4 Emner: 29 Svar: 1.248
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 98 Svar: 477
sep 2008
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
Jeg havde haft veer i 1 time ca da min slimprop gik og der var også blod med så det lyder som om der snart sker noget...
Held og lykke i så fald
sep 2008
og vi skulle haft svar igår, men der have de ikke fået det, og lægen har ringet om rykke for idag pga mig, så nu sagde de de vil have svaret i morgen.... men både lægen og vi begge to det bare er alm. influ fordi han fået det bedre i forhold til i mandags....
men vi begge to er vildt spændt og vi glæder os vi meget.....
Er det normalt?