{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Grund til bekymring? {{forumTopicSubject}}

Jeg har nogle lidt voldsome smerter i højre side af underlivet, det trækker ned i mit ben, og føles yderst ubehageligt...

Jeg kan sagtens mærke den lille der inde, han sparker på livet løs (heldigvis i den anden side)

Er dette normalt? eller er der grund til bekymring?
Jeg har prøvet med et varmt bad, og bare ligge og slappe af, men synes ikke rigtig noget hjælper..

Jeg er 22+2


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grund til bekymring?
Kommentér på:
Grund til bekymring?

Annonce