13. apr 2009 Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
Total til grin {{forumTopicSubject}}
Var hos lægen idag (kom ind til sygeplejersken) og mit blodtryk lå ganske fint,hviklet jo er super dejligt. Ligger så alle kortene på bordet omkring hvordan jeg har det psykisk, hviklet er af h til og orker slet ikke og skulle starte i skole, pga alle de ting der sket de sidste par mdr. Nå sygeplejersken sir så jeg skal rine til fg og lige blive tjekket derude, men de vil ikke se mig... Ringer så tilbage og får en tid hos min egen læge en halv time efter, men hun mener bare at jeg skal gå i skole og komme væk hjemmefra, plukveer er jo normalt, ja det ved jeg sq da godt, det er heller ikke dem der er problemet det er min egen psykke... Men så må jeg jo bare leve med at jeg lige pludselig går neden om og hjem og slet ikke kan få noget som helst til og fungere, hverken på hjemmefronten eller i skole...
Føler mig ærlig talt til grin, har fået 3 forkskellige udsagn på halvanden time og er total rundt på gulvet.
Aner simpelthen ikke hva jeg skal stille op, skulle bare lige af med det.
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 236 Svar: 1.060
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 14 Svar: 241
Hvis du mener du har stress skal du sige til din læge du tror du har det. Så tager i en snak om det og finder ud af hvad der skal til.
Når hun bare har sendt dig afsted har hun nok vurderet at du ikke virker synderligt stresset, men få en tid igen og tal med hende om det.
Jeg fik selv stress før jul og blev sygemeldt et par måneder så jeg kunne få styr på alt det der gik mig på.
Hilsen Kenny
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
Total til grin