{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mister følelserne under graviditet!!
  • #1   23. mar 2008 jeg går fra ham :o) det er det bedste og så må vi se hvordan det kommer til at gå...

• #2   24. mar 2008 Nu er jeg DESVÆRRE ikke selv gravid endnu men jeg syntes da at det er rigtig trist at du har det som du har det.
    Jeg syntes da klart du skal overvejer din/jeres situation igen og selvfølgelig tage en god snak med din mand inden du gør noget drastisk.

*Lotte*

• #3   24. mar 2008 Det var dog det dummeste at blive gravid med en mand, for derefter at forlade ham..
    Lyder virkelig som om det hele er velovervejet?!

• #4   24. mar 2008 Nu er min en upser, så man kan jo sige at jeg har taget en chance ved at få barnet sammen med den fyr jeg blev gravid med..
    jeg synes kun mine følelser har udviklet sig meget stærkere for hver dag der går..

Jeg elsker virkeligt min kreste så højt, deter det bedste jeg har gjordt i hele mit liv, altså at vælge at beholde barnet..

Det er første gang nogensinde jeg er blevet gravid, så derfor tror jeg på det er skæbnen der har ført os sammen..

• #5   24. mar 2008 lise og specielt rikke j : nu spurgte jeg sgu ikke om hvorvidt i dumtes det er torskedumt eller ej, men om i har været i samme situation!! jeg gør bestemt ikke noget der ikke er velovervejet men når man i løbet af de sidste 5 måneder har udviklet sig til at man er ved at kaste op over ens mand og bestemt ikke kan nyde sin graviditet syntes jeg det er rigelig grund til at flytte og få noget ro på!! jeg fungere overhoved ikke med manden og har virkelig forsøgt i mange måneder nu at få det til at gå men mine følelser er fuldstændig forsvundet og jo mere jeg ser ham og snakker med ham jo mere går det mig på nerverne!! så ellers tak!, vil sgu godt frabede mig temmelig sårende og hårde kommentarere som at det da er det dummeste overhoved!!! det er da ikke en nem situation overhoved derfor spøårger jeg om der er andre der står i samme situation eller har prøvet det!!

• #7   24. mar 2008 Eveline, håber heller ikke du blev stødt over mit indlæg..
    fortæller bare hvordan jeg har det med min kæreste..
    men ingen graviditeter samt følelser er ens, og kan ikke samlignes..

jeg havde det lidt på samme måde, men det var ikke min kæreste jeg ville væk fra, det var det hus vi boede i der fik jeg mit at kaste op..

der var rigtig mange problemer med hende der også boede der, og det endte med jeg fik stress angst, panøja og spontan blødning.. troede faktisk jeg var ved at miste barnet..
    så ka godt lidt sætte mig i dine følelser med hensyn til graviditeten er noget der står dig langt ud af halsen..

• #8   24. mar 2008 sonne : er ikke stødt over dit indlæg!! overhoved.. det var ikke dig jeg skrev til før det var to andre her... .o)

• #9   24. mar 2008 mit problem er al min efølelser FULDSTÆNDIG OG OGSÅ I DEN GRAD er forsvundet.... har ingen posotiv følelse tilovers for ham længere overhoved...desværre fordi det var jo ikke ligefrem sådan her jeg havde forestillet mig mand/hus/barn.....

• #10   24. mar 2008 Eveline: Nu er jeg lidt nysgerrig... Du behøver ikke at svare men hvad siger din mand til at du har det som du har det?
    Jeg går ud fra og håber virkelig at du har snakket med ham om dine/jeres problemer...

*Lotte*

• #11   27. mar 2008 Eveline L: hvis det kun har varet 5 måneder, ville jeg nok vente lidt og se tiden an.. det kan jo meget vel være graviditets hormonerne der spiller dig et pus... Jeg ville nok vente til barnet kom, og så tage den derfra..
    Det er jo meget normalt at føle som du gør, isæer når hormonerne blusser...
    Men synes helt sikkert du skulle tage en god snak med ham, og høre hvordan han har det med det hele...

Håber i finder ud af det, føler med dig....

MVH Anna

• #12   3. apr 2008 hej eveline l..
    Jeg havde det ikke sådan da jeg var gravid, men har hørt at en del har mistet føleserne, og alligevel blevet hos manden/kæresten... Og efter fødslen eller lige før fødslen kom de tilbage, kan det ikke være dine hormoner der gør det ???...
    der sker jo så mange ting med din krop, at du næsten ikke kan følge med selv ?.. syntes du skulle prøve og tage en snak med ham om det ?..
    plejer i jeres forhold ?. for ellers kan det vel være det ..

Kommentér på:
mister følelserne under graviditet!!

Annonce