3.171 visninger
|
Oprettet:
mister følelserne under graviditet!! {{forumTopicSubject}}
ja det er mig igen.. jeg smider da også hele tiden indlæg ind.....
jeg har i løbet af min graviditet mistet mine følelser for min mand!! fuldstændig?? har i oplevet noget lignende eller kender nogen der har??
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 78
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 261 Svar: 1.278
Jeg syntes da klart du skal overvejer din/jeres situation igen og selvfølgelig tage en god snak med din mand inden du gør noget drastisk.
*Lotte*
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 14
Lyder virkelig som om det hele er velovervejet?!
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
jeg synes kun mine følelser har udviklet sig meget stærkere for hver dag der går..
Jeg elsker virkeligt min kreste så højt, deter det bedste jeg har gjordt i hele mit liv, altså at vælge at beholde barnet..
Det er første gang nogensinde jeg er blevet gravid, så derfor tror jeg på det er skæbnen der har ført os sammen..
mar 2008
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
fortæller bare hvordan jeg har det med min kæreste..
men ingen graviditeter samt følelser er ens, og kan ikke samlignes..
jeg havde det lidt på samme måde, men det var ikke min kæreste jeg ville væk fra, det var det hus vi boede i der fik jeg mit at kaste op..
der var rigtig mange problemer med hende der også boede der, og det endte med jeg fik stress angst, panøja og spontan blødning.. troede faktisk jeg var ved at miste barnet..
så ka godt lidt sætte mig i dine følelser med hensyn til graviditeten er noget der står dig langt ud af halsen..
mar 2008
mar 2008
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 261 Svar: 1.278
Jeg går ud fra og håber virkelig at du har snakket med ham om dine/jeres problemer...
*Lotte*
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 76
Det er jo meget normalt at føle som du gør, isæer når hormonerne blusser...
Men synes helt sikkert du skulle tage en god snak med ham, og høre hvordan han har det med det hele...
Håber i finder ud af det, føler med dig....
MVH Anna
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 2 Emner: 187 Svar: 1.478
Jeg havde det ikke sådan da jeg var gravid, men har hørt at en del har mistet føleserne, og alligevel blevet hos manden/kæresten... Og efter fødslen eller lige før fødslen kom de tilbage, kan det ikke være dine hormoner der gør det ???...
der sker jo så mange ting med din krop, at du næsten ikke kan følge med selv ?.. syntes du skulle prøve og tage en snak med ham om det ?..
plejer i jeres forhold ?. for ellers kan det vel være det ..
mister følelserne under graviditet!!