{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  når bebs bevæger sig!!
  • #1   23. mar 2008 Jeg oplevede det som maverumlen vil jeg kalde det de første mange gange(tror han slog kolbøtter derinde) ellers som meget tydlige spark derinde fra, den ene gang sparkede han så hårdt at jeg var ved at falde ned af stolen.

• #2   23. mar 2008 aller første gang jeg mærkede det var mandag for 14 dage siden da jordmoren holdt den der hjertelyds dims på min mave!! han sparkede simpelthen så hårdt til den at den flyttede sig fra maven :oD jeg var helt i chok og siden da er han bare begyndt at bevæge sig hele tiden!! og det er kun 14 dage siden jeg første gang mærkede noget og det er allerede utrolig tydeligt syntes jeg.. men mange gang føles det som bobler i maven :o) det er bare så sjovt at mærke :o)

• #3   23. mar 2008 måske det jeg kalder for maverumlen er det andre kalder for bobler

• #4   23. mar 2008 ja det er det måske :o) men når man mærker med hånden og man får de der små spark på fingrene så stikker det simpelthen alt :o)

• #5   23. mar 2008 jeg tror jeg var i uge 20 og jeg gik og var så bekymret for alle sagde jeg nok skulle mærke det ved uge 18.. (tror bare hun sov de første 20 uger) men jeg mærkede det som bobler

• #6   23. mar 2008 jeg har fået af vide og læst at det er normalt at begynde at mærke noget i uge 22 ca...

• #7   24. mar 2008 Jeg mærkede liv for første gang da jeg var 18 uger henne ca.. det føles som en tidligere skriver som mave rumlen..
    nu i 23. uge er det mere tydligt for mig at det er spark, og ikke mave rumlen..
    han er meget aktiv derinde, og det bliver voldsommere og voldsommere..

• #8   24. mar 2008 sonne: ja vi er jo næsten lige langt henne.. jeg har termin d. 22 juli og jeg kan også mærke at han bliver mere og mere vild derinde ;o)

Kommentér på:
når bebs bevæger sig!!

Annonce