{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

AUUUV Plukveer??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige været ude og gå lidt trods min bækkenløsning men har fået at vide det godt hvis jeg går..

men da vi var ude og gå fik jeg sådan nogle smerter i underlivet som var værst i lysken og gik ned i benene i sådan nogle bølger til at starte med var det kun når jeg gik men så kom det også når jeg bare stod stille sammen med mens smerter.. jeg har ikke rigtig før haft plukveer så tænker lidt er det sådan de føltes kunne næsten ikke gå til sidst og så satte jeg mig ned i 10 min og så gik det over igen..??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AUUUV Plukveer???
  • #1   30. jul 2009 Altså plukveer må jo ikke gøreondt...

• #2   30. jul 2009 Ja det lyder meget som plukveer. De kan godt være heftige og kommer typisk oftere jo tættere på termin man kommer. De skal helst gå over efter kort tid som dine også gjorde. Må helst heller ikke gøre rigtig ondt men snarere en meget strammende og pressende fornemmelse hvor hele underlivet bliver stenhårdt for en stund hvorefter det slappes af igen.
    Baby fylder meget nu så de kan godt blive hyppige men må ikk gerne blive regelmæssige, så skal du holde øje med de ikke går over i rigtige veer. :o)
    Dejlgt med plukveer, godt at livmoderen træner til den store marathon :o)

• #4   30. jul 2009 Altså de var der nermest konstant i ca 15 min hvor de gjorde mere ondt og så knap så ondt og hvis jeg grinede så kom de også..?? men de har ikke været der siden jeg satte mig ned...
    så kan godt være jeg begynder at mærke dem nu

• #5   30. jul 2009 Det kan være rigtig ubehageligt at have plukveer. Jeg døjede også meget med dem, nogen gange skulle der ingenting til, bare jeg rejste mig fra en stol kom de. Andre dage mærkede jeg ikke så meget. Det er meget forskelligt hvordan man mærker dem. I starten var jeg bekymret for om jeg nu kunne mærke forskel på de kraftige plukveer og de rigtige veer. Folk sagde: Du er ikke i tvivl når de starter.
    Nej , det er man ikke smiley

• #6   30. jul 2009 Jeg spurgte min jm ang plukveer fordi mine gjorde ondt og havde også hørt at det måtte de ikke, men hun sagde at det må de gerne og de kan gøre rigtig ondt, det kommer meget an på ens smerte tærskel... Men igen synes jeg også man får forskellige svar fra alle man spørger...

Kommentér på:
AUUUV Plukveer???

Annonce