{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Træthed {{forumTopicSubject}}

Er i andre også trætte når i er sidst i graviditeten? Jeg har så store problemer med at falde i søvn, selvom jeg går tidligt i seng falder jeg først i søvn kl. 2-3 stykker mega træls.

Hvordan dælen gør man når man skal være frisk til fødsel, når man bare ikke kan falde i søvn? Selvom man er mega træt. Vågnede kl. 12 og er nu mega træt *GG*.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træthed
  • #2   14. jul 2009 Jeg var osse vildt træt sidst i min graviditet, jeg kunne heller ikke sove men det var nu mere pga halsbrænd og sureopstød... Min krop fandt åbenbart selv ud a at det var på tide a slappe a, for fik en god nattesøvn op til den dag jeg skulle føde.. så jeg var vilet ud og klar til a få min baby til verden.. ;O)

Og held og lykke med din fødsel, det kan jo ske når som helst...

• #3   14. jul 2009 Så ville jeg bare gå i seng og sove nu hvis jeg var dig, når du er træt nu. Det er kun 2 dage det drejer sig om med mindre du går i gang inden. Du kan gå i gang om en time, lige pludselig sker det og så er det meget godt at være udhvilet hvis du ender med at have veer i 36 timer og ikke kan sove og var træt allerede da de startede.

Man kan virkelig blive presset så langt ud som man aldrig har været før i træthed. Det blev jeg og jeg har aldrig oplevet noget lignende. Jeg skulle bare have været mere frisk.

Har du fået tid til igangsættelse i overmorgen hvis der ikke er sket noget inden?

• #4   14. jul 2009 Jeannie H, mor til Papaya Athena : Ja overvejer også lige at gå ind og crashe i sengen :). Det er så bare træls hvis jeg igen ikke kan sove i aften smiley

Ja, skal sættes igang på Torsdag 8.30, hvis ikke der sker noget. Og jeg troede bare at så ville han være der samme dag. Men det er åbenbart en større bedrift :). Har fået afvide at jeg skal have en stikpille, også ligge 1½ time også hjem igen. Hvis der ikke sker noget skal jeg op igen fredag tidligt og have en mere, ligge igen 1½ time også hjem også igen derop 6 timer efter hvis der ikke sker noget. Og hvis der stadigvæk ikke sker noget vil de så tage stilling til hvad der så skal ske. Jeg syntes det lyder meget udmattende allerede inden jeg er gået igang :). Og vi bor 40 min væk fra sygehuset, så tror det bliver hårdt hvis det ikke virker torsdag smiley

• #5   14. jul 2009 jeg havde det sådan at fra jeg var ca i uge 22 havde jeg meget svært ved at sove, men de sidste 14 dage inden fødslen sov jeg super godt, kunne sove hele tiden det var bare dejligt :o) jeg fødte 39+2

• #6   14. jul 2009 Ditte nu med en dejlig søn -: Jeg har meget svært ved at sove, af en eller anden grund har jeg så ondt i mit højre ben og selvom min mand massere det. Kan jeg bare ikke falde ordentlig til ro, desværre.

• #7   14. jul 2009 Jeg er i uge 30...
    Og jeg skal ha en middagslur før jeg kan holde mig nogenlunde vågen om aftenen..

Det er træls smiley

Kommentér på:
Træthed

Annonce