569 visninger
|
Oprettet:
Træthed {{forumTopicSubject}}
Er i andre også trætte når i er sidst i graviditeten? Jeg har så store problemer med at falde i søvn, selvom jeg går tidligt i seng falder jeg først i søvn kl. 2-3 stykker mega træls.
Hvordan dælen gør man når man skal være frisk til fødsel, når man bare ikke kan falde i søvn? Selvom man er mega træt. Vågnede kl. 12 og er nu mega træt *GG*.
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 209 Svar: 1.288
Og held og lykke med din fødsel, det kan jo ske når som helst...
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Man kan virkelig blive presset så langt ud som man aldrig har været før i træthed. Det blev jeg og jeg har aldrig oplevet noget lignende. Jeg skulle bare have været mere frisk.
Har du fået tid til igangsættelse i overmorgen hvis der ikke er sket noget inden?
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 151
Ja, skal sættes igang på Torsdag 8.30, hvis ikke der sker noget. Og jeg troede bare at så ville han være der samme dag. Men det er åbenbart en større bedrift :). Har fået afvide at jeg skal have en stikpille, også ligge 1½ time også hjem igen. Hvis der ikke sker noget skal jeg op igen fredag tidligt og have en mere, ligge igen 1½ time også hjem også igen derop 6 timer efter hvis der ikke sker noget. Og hvis der stadigvæk ikke sker noget vil de så tage stilling til hvad der så skal ske. Jeg syntes det lyder meget udmattende allerede inden jeg er gået igang :). Og vi bor 40 min væk fra sygehuset, så tror det bliver hårdt hvis det ikke virker torsdag
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 151
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 20 Svar: 80
Og jeg skal ha en middagslur før jeg kan holde mig nogenlunde vågen om aftenen..
Det er træls
Træthed