{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

Av av av {{forumTopicSubject}}

Håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt her...
Jeg er idag 35+5...
Jeg har de sidste 5 dage haft rigtig meget ondt i den venstre side af hoften... Det er både når jeg går står og ligger det gør ondt. Det har et par gange givet et højt knæk fra hoften hvor jeg så har tænkt ej hvor dejligt der satte det sig på plads, men kort tid efter gør det lige så ondt igen...
Jeg kan ikke tråde igennem på mit venstre ben det gør simpelthen for ondt, og når jeg skal op i vores lejlighed (på 2 sal) er det et skridt af gangen og højre ben først så det tager trykket. Har tidligere haft ondt i lænden og ned i benene og der fik jeg at vide at det var bækkenet der gav sig og jeg skulle tage nogle forholdsregler, men synes lige jeg ville høre om der var nogen her der havde oplevet det samme før jeg kontakter lægen igen... De siger sikkert bare jeg skal tage den med ro og det ved jeg jo også godt, men der er bare så meget man gerne vil ordne, og jeg er ikke god til bare at sidde stille....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Møbelsamling 1.000 kr.
  • Spartlet en ny åbning i væg 1.500 kr.
  • Elektriker 1.620 kr.
  • Stubfræsning 2.500 kr.
  • Havearbejde 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Av av av
  • #1   13. jul 2009 Det er lige der hvor benet sidder fast, at det gør rigtig ondt....

• #2   13. jul 2009 Det har jeg ikke prøvet...
    Men syntes du skal snakke med lægen for lyder da ikke så godt og eller rart..

• #3   13. jul 2009 Det lyder meget som jeg havde det! Det føltes som en smerte inde i hofteskålen og strålede ned igennem benet.
    Lægen troede det var begyndende bækkenløsning og jeg fik henvisning til fys. Men det viste sig at være muskelspændinger i balden og ned på ydersiden af låret. Massage og udspænding hjalp smiley Fysen mente at det var kommet pga ændret kropsholdning.

• #4   13. jul 2009 Hej.. Jeg har nogen smerter lissom dine og min læge fortalte at det er sån noget væskeophobning i hoften, som er kommet pga overbelastning af hoften. Og jeg fik at vide at der ikke kan gøres noget ved det når man er gravid (normalt lægger de en blokade). Men man kan slappe af og evt sove med en pude mellem benene, og hvis det blir rigtig slemt kan man tage et par panodil. Men føler med dig hvis det er det, for det gør virkelig ondt:(

• #5   13. jul 2009 Tak for jeres svar.. Tror nu mest det er som Aleksandra B skriver en væske ophobning, for jeg har ikke ondt i ballen, Men det er derinde hvor benet sidder fast... Jeg må jo nok bare forsøge at holde mig i ro...

• #6   14. jul 2009 Jeg havde altså heller ikke ondt i balden, men som du beskriver der hvor benet "hæfter" ved hoften. Det var først da fyssen fik fat, at jeg kunne mærke at det faktisk stammede dybt inde fra balden....

Kommentér på:
Av av av

Annonce