Av av av {{forumTopicSubject}}
Håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt her...
Jeg er idag 35+5...
Jeg har de sidste 5 dage haft rigtig meget ondt i den venstre side af hoften... Det er både når jeg går står og ligger det gør ondt. Det har et par gange givet et højt knæk fra hoften hvor jeg så har tænkt ej hvor dejligt der satte det sig på plads, men kort tid efter gør det lige så ondt igen...
Jeg kan ikke tråde igennem på mit venstre ben det gør simpelthen for ondt, og når jeg skal op i vores lejlighed (på 2 sal) er det et skridt af gangen og højre ben først så det tager trykket. Har tidligere haft ondt i lænden og ned i benene og der fik jeg at vide at det var bækkenet der gav sig og jeg skulle tage nogle forholdsregler, men synes lige jeg ville høre om der var nogen her der havde oplevet det samme før jeg kontakter lægen igen... De siger sikkert bare jeg skal tage den med ro og det ved jeg jo også godt, men der er bare så meget man gerne vil ordne, og jeg er ikke god til bare at sidde stille....
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 124
jan 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 14 Svar: 100
Men syntes du skal snakke med lægen for lyder da ikke så godt og eller rart..
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Lægen troede det var begyndende bækkenløsning og jeg fik henvisning til fys. Men det viste sig at være muskelspændinger i balden og ned på ydersiden af låret. Massage og udspænding hjalp
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 30 Svar: 198
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 124
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Av av av