{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Mit bækken falder fra hinanden, av av {{forumTopicSubject}}

Nu er det bare ved at nærme sig ikke at være sjovt længere. De seneste dage har jeg været en stor og smertefuld plukkeve, smertefulde jag ned igennem lysken og venstre ben, kan dårligt bevæge mig rundt i huset og i dag er bækkenet helt håbløst og føles som om det bliver revet fra hinanden.

Jeg har en konstateret slem bækkenløsning og går i varmtvandsbassin på Skejby Sygehus, men selv det måtte jeg aflyse i dag, da jeg ikke kan sidde i en bil - øv.
Min mormor, som har været på besøg de seneste dage og selv har født tre børn, mener at det kan være bækkenet som begynder at give sig en hel del og det derfor gør så ondt.
Hvordan har I andre mærket til at bækkenet begyndte at give sig ?
Bækkensmerter har der været masser af de seneste mange måneder, men de her er virkelig slemme og Skejby Sygehus har sagt jeg skal dække mig ind med 4 x 2 panodiler om dagen.

Vi glæder os godt nok bare rigtig meget til prinsen kommer ud, både fordi vi glæder os usigeligt til at se, kysse og elske ham, men også for at jeg kan slippe for alle de smerter der har været i denne graviditet.
Så vi venter spæææændt smiley

Beklager dette piveindlæg, jeg havde bare brug for at komme af med det og evt. høre andres erfaringer...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mit bækken falder fra hinanden, av av
  • #1   10. jul 2009 Uhh ha det lyder ikke sjovt...

Jeg har også bækkenløsning, dog ikke i den grad du beskriver det... Det lyder helt forfærdeligt...

Bækkenløsning kommer jo af, at hele bækkenet giver sig og gør plads til babyen. Alle gravides bækken gir sig, men det er så bar ikke alle der får gener af det...

Har du gener hele tiden? Også når du er i ro??

• #2   10. jul 2009 Ja, desværre hele tiden - det er død irriterende. Men heldigvis er der forhåbentlig ikke så lang tid igen smiley

Held og lykke med din graviditet også - håber ikke bækkenløsningen giver/kommer til at give for mange gener.

Pøj pøj herfra.

• #3   10. jul 2009 det lyder ikke sjovt... håber for dig der snart sker noget og den lille mand vil ud smiley

Kommentér på:
Mit bækken falder fra hinanden, av av

Annonce