377 visninger
|
Oprettet:
Er så nervøs og tiden står stille {{forumTopicSubject}}
Skal op med en urin prøve på mandag til min læge da der i tirsdags var lidt æggehvidestof i min urin, og så skal det tjekkes igen, da det jo kan være tegn på svangerskabsforgiftning. Er så nervøs for at det er det, for når jeg læser nogle af symptomerne på nettet så passer de desværre ret så godt. Øv øv øv Ved ikke hvad jeg næsten skal gøre ved mig selv?? Snøft
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 78 Svar: 461
Jeg var også nervøs hver gang jeg fik testet min urin, for hver eneste gang blev de nød til at dobbel tjekke da jeg også havde æggehvidestoffer i min urin. Og det var faktisk hver gang jeg var til tjek, men åbenbart ikke nok til det har gjort noget. Har fået en rask lille pige nu.
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 73 Svar: 333
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 78 Svar: 461
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 73 Svar: 333
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 131 Svar: 911
mar 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 1.160
Jo længere henne i graviditeten du er, jo mindre gør de for at forhindre fødsel..
Jeg fik selv en rigtig slem og livstruende svangerskabsforgiftning som blev opdaget da jeg var 35+1 og fik derfor akut kejsersnit, da jeg var så tæt på termin, ville det være farligere for mig at de prøvede at udsætte fødslen.
Men kan se du stadig har et godt stykke tid tilbage, så de vil nok gøre alt for at undgå du skal føde nu. Op med humøret, og tag ikke sorgerne på forskud- det stresser dig selv og dit lille barn.
Er så nervøs og tiden står stille