{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

Er så nervøs og tiden står stille {{forumTopicSubject}}

Skal op med en urin prøve på mandag til min læge da der i tirsdags var lidt æggehvidestof i min urin, og så skal det tjekkes igen, da det jo kan være tegn på svangerskabsforgiftning. Er så nervøs for at det er det, for når jeg læser nogle af symptomerne på nettet så passer de desværre ret så godt. Øv øv øv Ved ikke hvad jeg næsten skal gøre ved mig selv?? Snøft

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er så nervøs og tiden står stille
  • #1   25. jun 2009 Prøv og tænk positivt.

Jeg var også nervøs hver gang jeg fik testet min urin, for hver eneste gang blev de nød til at dobbel tjekke da jeg også havde æggehvidestoffer i min urin. Og det var faktisk hver gang jeg var til tjek, men åbenbart ikke nok til det har gjort noget. Har fået en rask lille pige nu.

• #2   25. jun 2009 Tak jeg prøver også, syntes bare det er svært da jeg syntes symptomerne passer alt for godt. Og Jeg min læge sagde faktisk heller ikke noget om mit blodtryk

• #3   25. jun 2009 Har lægen ikke sendt din urin ind til dyrkning ?

• #4   25. jun 2009 Nej for han vil have en ny på mandag for at være sikker på om det bare var et tilfælde eller om der er noget.

• #5   25. jun 2009 Hej jeg ved lige hvordan du har det.. jeg blev selv ringet op af min lægei fredags og fik at vide de havde mistanken om svangerskabsforgiftning men nu er mine tal normale igen.. men har bare været så forvirret efter det kan ikke forklare det men til at skulle forberede sig på alt muligt og så til at alt er fint blev jeg bare så forvirret og har faktisk ikke kunne ånde lettet op endnu fordi det hele gik så stærk osv.

• #6   25. jun 2009 Karina- de kan jo heldigvis mange ting idag, hvis du har svangerskabsforgiftning..
    Jo længere henne i graviditeten du er, jo mindre gør de for at forhindre fødsel..

Jeg fik selv en rigtig slem og livstruende svangerskabsforgiftning som blev opdaget da jeg var 35+1 og fik derfor akut kejsersnit, da jeg var så tæt på termin, ville det være farligere for mig at de prøvede at udsætte fødslen.
    Men kan se du stadig har et godt stykke tid tilbage, så de vil nok gøre alt for at undgå du skal føde nu. Op med humøret, og tag ikke sorgerne på forskud- det stresser dig selv og dit lille barn.

Kommentér på:
Er så nervøs og tiden står stille

Annonce