{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

hvor meget må man {{forumTopicSubject}}

Ja lidt underligt spørgsmål, men jeg syntes det er svært.. Vi har lige købt hus og er igang med at rykke alt ud og renovere.. Men hvor meget må jeg hjælpe? Jeg er i uge 24 og har egentlih ingen gener, og det genere mig ikke når jeg går og laver noget.. Jeg bærer ikke rundt på ting som sådan. Men når man f.eks rykker gulvtæpper af er det jo også lidt tungt, det genere mig bare ikke men må man så gerne??
Hmmm syntes det er svært at stoppe når man ikke føler behov for det, men víl jo det bedste for den lille smiley
Og er der nogen der ved om tapetklister er ligeså skadeligt som maling? eller om det er skadeligt overhovedet?? Vi har en maler på opgaven så det er mere om jeg må være der når det bliver gjort smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Reperation af ovn 500 kr.
  • Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Sætte en havelåg op 1.300 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor meget må man
  • #1   17. maj 2009 Hej..
    Da jeg var 4 måneder henne overtog vi vores hus, som vi også gik igang med at renovere...
    Jeg hjalp så meget jeg kunne, og jeg lyttede bare til min krop..
    Så lyt til din krop, og stop når du bliver træt.. =)

• #2   17. maj 2009 du skal bare lytte til kroppen.. så skal de nok gå nogen kan tåle meget andre kan ik.. jeg var også igang og flyttede sofaer da jeg var i uge 36 så tror med måde.

• #4   17. maj 2009 Da jeg var i uge 38+5 ca, bar jeg rundt på fliser, bar et sofabord ind i huset og mange andre ting, jeg gik 5 dage over tid og den lille havde det godt...
    Så jeg kunne godt holde til at være meget aktiv =)

• #5   17. maj 2009 Jeg spurgte min jordemoder om der var noget jeg skulle holde mig fra, da jeg gør rent på arbejde og der jo er en del løft og underlige stillinger for at komme i krogene. Hun sagde at jeg skulle passe på med vrid i kroppen, og eller skulle jeg bare gøre det jeg plejede. Hvis jeg fik ondt, så skulle jeg selvfølgelig stoppe. Men ellers var der ingen begrænsninger. Der var det mine kollegare som var efter mig hele tiden, at nu måtte jeg ikke dit og nu måtte jeg ikke dat. Men jeg lyttede til min krop, og det gik fint indtil en mdr før jeg skulle på barsel. Der måtte jeg gå ned på halv tid pga vand i kroppen.

• #6   17. maj 2009 Tak for svarene smiley Så er det jo bare afsted og igang igen idag smiley Man syntes jo også det er så kedeligt, hvis man bare skal sidde og glo.. Puha så ville jeg føle mig lidt hjælpeløs smiley

• #7   17. maj 2009 Ja, det er der jo ingen grund til. Man har jo også godt af at holde sig igang. Så går fødslen også nemmere... Det eneste jeg holdte mig helt fra var da vi skulle male herhjemme. Havde fået at vide der hvor vi købte malingen, at man skulle holde sig væk, også selvom det var vandbaseret, så der tog jeg altså ikke nogen chance, selvom der nok ikke ville være sket noget ved det. Hader at male, så lidt fordele skulle man jo også have smiley

• #8   17. maj 2009 jeg har 3 dage til termin og i gaar slaebte jeg 12 kasser oel op til 3.sal. dagen foer holdte jeg kaempe foesdag i selskabslokale med mad, bar osv. spangulerede rundt paa hoeje haele til kl. 6. naeste morgen. Kunne ikke sidde stille, ville hele tiden have gaesterne havde det godt.
    \ugerne op til har jeg sat tom lejlighed i stand med alt hvad det indebaerer af maling, afrens osv. Slaebt borde og sofa op og ja.... min bebs er forsat inde i maven.. men jeg har ogsaa altid vaeret saadan en type, som ikke kan sidde stille og man ikke skal fortaelle hvad jeg kan/maa og skal, for saa goer jeg det modsatte smiley

foelg dine guts.... er du vant til at vaere aktiv, saa forsaet du bare med det. Hvis du syns noget lugter faelt og kemikalsk, saa luft ud imens. det er den hovedregel jeg har levet efter, men hey bebs er ikke ude endnu, saa maaske han har faaet malerhjerne. det vides ikke endnu, meeen I doubt it tho smiley

Hjertelig tillykke med det nye hus og god arbejdslyst smiley

Kommentér på:
hvor meget må man

Annonce