hvor meget må man {{forumTopicSubject}}
Ja lidt underligt spørgsmål, men jeg syntes det er svært.. Vi har lige købt hus og er igang med at rykke alt ud og renovere.. Men hvor meget må jeg hjælpe? Jeg er i uge 24 og har egentlih ingen gener, og det genere mig ikke når jeg går og laver noget.. Jeg bærer ikke rundt på ting som sådan. Men når man f.eks rykker gulvtæpper af er det jo også lidt tungt, det genere mig bare ikke men må man så gerne??
Hmmm syntes det er svært at stoppe når man ikke føler behov for det, men víl jo det bedste for den lille
Og er der nogen der ved om tapetklister er ligeså skadeligt som maling? eller om det er skadeligt overhovedet?? Vi har en maler på opgaven så det er mere om jeg må være der når det bliver gjort
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 65 Svar: 707
Da jeg var 4 måneder henne overtog vi vores hus, som vi også gik igang med at renovere...
Jeg hjalp så meget jeg kunne, og jeg lyttede bare til min krop..
Så lyt til din krop, og stop når du bliver træt.. =)
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 65 Svar: 707
Så jeg kunne godt holde til at være meget aktiv =)
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 184 Svar: 987
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 74 Svar: 671
\ugerne op til har jeg sat tom lejlighed i stand med alt hvad det indebaerer af maling, afrens osv. Slaebt borde og sofa op og ja.... min bebs er forsat inde i maven.. men jeg har ogsaa altid vaeret saadan en type, som ikke kan sidde stille og man ikke skal fortaelle hvad jeg kan/maa og skal, for saa goer jeg det modsatte
foelg dine guts.... er du vant til at vaere aktiv, saa forsaet du bare med det. Hvis du syns noget lugter faelt og kemikalsk, saa luft ud imens. det er den hovedregel jeg har levet efter, men hey bebs er ikke ude endnu, saa maaske han har faaet malerhjerne. det vides ikke endnu, meeen I doubt it tho
Hjertelig tillykke med det nye hus og god arbejdslyst
hvor meget må man