{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

hvor meget liv mærker i {{forumTopicSubject}}

jeg er 31+4 idag og syns jeg har mærket meget liv de sidste par mdr , men nu mærker jeg ikke så meget og slet ikke på samme måde jeg var igår til en ekstra scanning og der var alt som det skulle være men tro jeg har mærket ham maks 5 gange side men slet ikke så kraftigt som det plejer ...........

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor meget liv mærker i
  • #1   13. maj 2009 Jeg er nu 30+0 i dag, og sys jeg mærker rigtig meget liv hver dag..

Men baby bliver jo os større og der bliver mindre plads, så det kan godt være derfor.

Da jeg ventede min den første, mærkede jeg os heltvildt meget liv fra uge 21 til uge 29, og så begynde der at blive lidt mere stille der inde..
    Så tror det er meget normalt :o)

• #2   13. maj 2009 Mærker stadig meget liv, men hun sparker slet ikke som hun plejer derinde. Det er mere som om man kan mærke hun strækker sig eller bevæger sig i en rolig langsom bevægelse.

De siger det er helt normalt da der jo bliver mindre plads.

• #3   13. maj 2009 Jeg mærker hende meget , men det er nok os fordi der ikk er rigtig plads til hende mere .. Men har mærket hende meget fra uge 25 ca, der har dog været nogle dage hvor hun var mere stille end andre ... Men nu er det mere når hun strækker sig ..

• #4   19. maj 2009 Jeg er 29+0 i dag og har mærket min prins meget siden uge 20 - dvs. med kraftige spark.

Sparkene er stadig meget kraftige og ofte, men jeg kan godt mærke, at han har mindre plads derinde nu. Så i stedet kører han fødderne op langs maveskindet, møver helt ud i mine sider og giver nogle gevaldige spark i ribbene.

Hvis du mærker for lidt liv, så ville jeg straks kontakte FG. Hellere en gang for meget end for lidt. Prøv først at drikke et glas iskoldt vand hurtigt og/eller prøve at vække den lille.

Kommentér på:
hvor meget liv mærker i

Annonce