{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

når det hele giver sig {{forumTopicSubject}}

Ja livmoderen vokser og det gør skide ondt i siderne helt om på ryggen og i lænden.. Mest i venstre side dog, men jeg vågner af det om natten fordi det giver jag og stikker.. Ved godt det er ganske ufarligt og normalt (er i uge 22) men er der nogen der har fundet noget der mirakuløst hjælper på de smerter det giver?? Det hjælper lidt at stå op, men eftersom det altid er om natten jeg vågner af det, er det jo træls at skulle stå op og sove he he smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  når det hele giver sig
  • #1   6. maj 2009 hejsa jeg faktiske til lægen igår pga ondt i ryggen og lænden.... og som han sagde det helt normalt..... jeg sagde så at når sad i bil og sat søde varme på tog det nogel er smerter, hvor han sagde det det hjælper så synes jeg skulle gøre eller jeg kunne lægge is på... slappe af men stadigvæk hold mig i gang. evt sagde noget massage vil være godt for min ryg da jeg rimlige spændt, og måske til fys.for at får nogen øvelser

• #2   6. maj 2009 jeg er 19+5 idag, og haft pisse ondt i ryggen i lidt over ude, kan dårligt sove stå, ligge eller noget, har taget det med ro søget for jeg ikke går slæber på alle mulig ting. og lægge med bene op da det siges at være god rygstilling

• #3   6. maj 2009 okay måske jeg skulle anskaffe mig en varmepude så smiley Det er så træls at sove ude i bilen smiley Tak for svaret...

• #4   6. maj 2009 hehe ja det sagde jeg også til lægen jeg kan sætte mig ned i bilen hele dag jo får at får varme i ryggen og det var derfoo han sagde jeg kunne også prøve med is.... hvis det kunne hjælp med tag lidt smerter

• #5   6. maj 2009 ja det må endelig også kun være på ryggen dt lægger sad lige tænkt på ???? ved du det sussi

• #6   6. maj 2009 oki....

• #7   6. maj 2009 29 uge en dejligt dreng
    Nej min jordemoder sagde også godt at det for nogen bare var rigtig ubehageligt...
    Det er træls at vågne hele tiden pga smerter, især fordi jeg er så pylret når jeg vågner pga smerte.. Så er man træt og øm og så syntes jeg bare hele verden er ond he he smiley
    Men jeg går også lidt rundt og sidder i sengen.. Men så får jeg dårlig samvittighed fordi jeg vækker manden hmm ja det ved jeg godt er noget pjat men alligevel han skal jo op og på arbejde, jeg bliver hjemme hvis jeg er for træt det kan han jo ikke smiley Men han er heldigvis også sød til lige at lægge en hånd på når det er værst om natten.. Og mig som var sikker på jeg slap for alle gener ha ha det var da vist ønsketænkning ha ha smiley

Men er dit så blevet værre jo længere du er kommet hen eller bedre??

• #8   6. maj 2009 Men er da glad for jeg ikke er den enste der er så ynekelig om natten så ha ha smiley Man føler virkelig hele verden er imod en, når man vågner op og næsten ikke kan bevæge sig af smerter..
    Men ja du har nok ret i det med at han jo alligevel skal vænne sig til det med at vågne om natten.. He he det siger jeg til ham, hvis han en dag brokker sig smiley
    Hvor er det nogle dejlige billeder du har lagt ind af din mave!!

Kommentér på:
når det hele giver sig

Annonce