752 visninger
|
Oprettet:
når det hele giver sig {{forumTopicSubject}}
Ja livmoderen vokser og det gør skide ondt i siderne helt om på ryggen og i lænden.. Mest i venstre side dog, men jeg vågner af det om natten fordi det giver jag og stikker.. Ved godt det er ganske ufarligt og normalt (er i uge 22) men er der nogen der har fundet noget der mirakuløst hjælper på de smerter det giver?? Det hjælper lidt at stå op, men eftersom det altid er om natten jeg vågner af det, er det jo træls at skulle stå op og sove he he
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 98 Svar: 477
sep 2008
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 184 Svar: 987
sep 2008
sep 2008
sep 2008
feb 2009
Nej min jordemoder sagde også godt at det for nogen bare var rigtig ubehageligt...
Det er træls at vågne hele tiden pga smerter, især fordi jeg er så pylret når jeg vågner pga smerte.. Så er man træt og øm og så syntes jeg bare hele verden er ond he he
Men jeg går også lidt rundt og sidder i sengen.. Men så får jeg dårlig samvittighed fordi jeg vækker manden hmm ja det ved jeg godt er noget pjat men alligevel han skal jo op og på arbejde, jeg bliver hjemme hvis jeg er for træt det kan han jo ikke
Men er dit så blevet værre jo længere du er kommet hen eller bedre??
feb 2009
Men ja du har nok ret i det med at han jo alligevel skal vænne sig til det med at vågne om natten.. He he det siger jeg til ham, hvis han en dag brokker sig
Hvor er det nogle dejlige billeder du har lagt ind af din mave!!
når det hele giver sig