{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

Symptomer {{forumTopicSubject}}

Ja så blev det min tur, men nu dukkee en masse spørgsmål op. Har lidt irriterende smerter i uderlivet og det er værst om aftenen, og lidt kvalmende fornemmelse. Er allerede begyndt på ikke og ku lide div lugte. Kæresten var endda sød og hente en skinkeznitshel m bearnaise og salat og det smagte mig slet ikke, plejer ellers og være min livret.. øv øv.. Er det normalt så tidligt? hva jeg selv har regnet ud er jeg i 6+6

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Symptomer
  • #3   30. apr 2009 Smiler, så har jeg måske ikke så meget og klage over lige nu, men det er da utroligt som man kan blive bekymret fra den ene dag til den anden, om alting nu osse er som det skal være. Rigtig dejlig dag til jer derude. knus

• #5   30. apr 2009 Det er ganske normalt allerede ... smiley

Jeg var heller ikke mere henne end det, da jeg hverken kunne spise kød eller brunsovs mere ... Og det kan jeg stadig ikke den dag i dag - og jeg er 14+5 ... smiley

I starten havde jeg et HAV af symptomer, men idag har jeg stort set ingen overhovedet ... Eller også har jeg bare vendt mig til det, og ligger ikke mærke til det mere .. hehe

STORT tillykke med den positive test ..

• #6   30. apr 2009 ihh kan godt huske den første tid.. det er nyt og spændende og opdage man er gravid.. ens krop forandre sig.. kan huske jeg havde vildt ømme bryster og kunne ik klare lugten af røg ( selvom jeg selv har røget i mange år) og kunne ik spise kød de første mange måneder.... det er så blevet bedre senere hen.. smiley og man får pludselig øje og smag på nyy mad.. jeg blev helt vild efter fisk.. alt der havde med fisk at gøre.. tun, laks, makrel og sådan..hehe... et stort tillykke med den positive test smiley du går en fantastisk tid i møde smiley

• #7   30. apr 2009 Takker for jeres svar, dejligt og vide at man ikke er unormal:-)

Kommentér på:
Symptomer

Annonce