{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

MEGET forvirret. {{forumTopicSubject}}

- Det er hvad jeg er ...

Jeg er 14+4 i dag, og har med længsel ventet på mit brev fra jordmoderen. Og det har jeg så endelig modtaget ... Eller har jeg ...

Jeg har modtaget et meget tykt brev med en masse papir jeg skal skrive under på osv. Og så har jeg modtaget et brev hvor i der står:

"Kære ......
Vi er to jordemødre, som tilbyder jordemoderundersøgelser og fødsels-forberedelse for gravide, der er under 20 år.
Vi vil derfor gerne invitere dig til at deltage, og har reserveret en tid hos jordemoderen: <b>Fredag d. 5/6 - fra kl. 10 - 13.</b>
Du vil mødes med 5-10 gravide ca. 8 gange i graviditeten og 1 gang efter fødslen. "

Øøøh ..... Det kan FORHÅBENTLIG ikke være min ENDELIGE, 1 JM samtale/ undersøgelse????

D. 5 Juni er jeg HALVVEJS i graviditeten PRÆCIS 20+0!!

Hjælp mig med at forstå dette brev???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MEGET forvirret.
  • #1   29. apr 2009 Vil det sige at jeg skal vente på at modtage endnu et brev, med en til til en "rigtig" jordemoder samtale??

• #3   29. apr 2009 her hos os, på fyn ( tilknyttet svendborg) skal man selv ringe og aftale 1.jordemoderkonsultation, vi får ikke ikke tiden tilsendt pr.brev , jeg ved dog ikke hvordan det fungere andre steder.

første konsultation ligger som regel ved 14-15 uge.

• #4   29. apr 2009 Jeg er såååå forvirret , og lige nu fortryder jeg VIRKELIG at jeg har valgt at føde på Hvidovre hospital. Syntes ikke der er styr på en skid!

Da jeg var til NF - fik jeg afvide at jeg skulle AFVENTE et brev ang. 1 JM samtale. Og så skulle jeg snakke med h*n omkring MD scanning.

I dette brev jeg har fået i dag, lå der: en masse papir (dem man skal underskrive) OG en folder - hvori der står at: JEG SELV SKAL BESTILLE TID TIL MD. Men at det skal gøres HURTIGST MULIGT - da der kan være ventetid!!
    Og så er der jo heller ikke en endelig JM samtale dato i ....

• #6   29. apr 2009 ^ Ja det har jeg sku også tænkt mig!!!

Men lige nu er jeg så SNOT forvirret og samtidig SUR ..
    DERFOR spørger jeg herinde ... smiley

• #7   29. apr 2009 ^ Ja det har jeg sku også tænkt mig!!!

Helt ærligt, hvad er det for en måde at reagere på? Håber du bliver lidt mere voksen inden du skal til at være mor...

• #8   29. apr 2009 ^ Det gør jeg sikkert ikke ..
    Men så er det jo så mit problem smiley

- Jeg spørger jo ikke om jeg skal ringe derind.
    Jeg stiller nogle andre spørgsmål, ar hun så vælger at svare sådan.
    Så svare jeg også tilbage!

• #9   29. apr 2009 Det er fint nok at spørge til råds herinde, men den eneste måde at finde ud af det på er da at ringe og spørge, præsis som Marijana skriver...

• #10   29. apr 2009 Synes du skal ringe til dem .
    Jeg skulle nemlig selv ringe til min JM da jeg var gravid .

• #11   29. apr 2009 Jeg kan først ringe derind i morgen...
    Og lige nu, har jeg slet ikke lyst til at vente..

Derfor ville jeg hører om nogle andre kunne forklare mig, HVORDAN jeg skal tolke det brev. Om andre måske har prøvet det samme ...

• #12   29. apr 2009 Jeg ved det ikke, men vil tro det er fordi du er ung mor. mange kommuner gør lidt mere ud af det for de unge mødre.

• #13   29. apr 2009 Jeg skulle ikke selv ringe, men der var heller ikke gruppekonseltation, det var enkeltvis..

Jeg fik et brev med 1. jm og med begge scanninger (Nf og MD)..

Jeg går også under ungmor, jeg er hvertfald kommet med i en ung mødre gruppe som jeg skal starte i d. 14. maj (hvis jeg må for lillepigen, har termin d. 12.)

Kommentér på:
MEGET forvirret.

Annonce