{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Babybulen flytter sig.. {{forumTopicSubject}}

Så skete det lige igen..
Det er simpelthen så underlig, men når jeg ligger helt fladt ned på et relativt hårdt underlag, så flytter min babybule sig ned i højre side af maven.. Ca der hvor jeg vil skyde på min højre æggestok sidder..
Har nogen af jer oplevet det??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Babybulen flytter sig..
  • #1   27. apr 2009 Nej har ikke selv oplevet det, men har hørt en kollega som fortalte det samme, og grunden til det ved hende var at hun ventede tvillinger.. Hvor langt er du henne?

• #3   27. apr 2009 Jeg ved ikke helt hvor langt jeg er henne, det finder jeg ud af til første scanning på lørdag, men lægen har skudt på en 12-13u uger.. Det er bare virelig mystisk, for der er SLET ingen bule midt på maven når det sker, det er lige det hele der flytter sig helt til højre også sydpå.. Ser lidt skummelt ud..
    haha, gud du må da ikke sige jeg måske får tvillinger, jeg får jo helt dårlige nerver allerede :oD

• #4   27. apr 2009 Hehe smiley Det er for tidligt nu med dårlige nerver hvis det er tvillinger smiley

• #5   27. apr 2009 Marijana - Neeeeej er du allerede så langt henne?!! Det går stærkt hva?!!

Men ja, sådan var det osse med mig da jeg var gravid, bettemanden rykkede sig rundt derinde, osse når jeg gik sad maven nogengange helt ude i den ene side nogen gange, SÅ sjovt og se.. smiley

• #6   27. apr 2009 Hehe, ja men hold da op en mundfyld når det er første graviditet hvis det er, hehe.. Kunne da lige se den kommende far blive ligbleg i hovedet hvis vi kan høre to små hjerter på fredag, haha..
    Men jeg har været til lægen sidst bulen flyttede sig, fordi jeg blev helt panikken for om den skulle sidde udenfor livmoderen, siden den pludselig sad helt dernede. Men han sagde at lå baby udenfor livmoderen ville jeg på nuværede tidspunkt ikke være i tvivl, for det ville gøre vildt ondt..
    Hmm, har også tænkt om det kan være pga at tingene jo er begyndt at udvide sig, og er ret ømme derinde.. Kan man `hæve`hvis man er øm indvendig?? :0/

• #7   27. apr 2009 Der kan da os være trillinger derinde..hehe... ej nu må vi ik skræmme dig helt.. men kan jo ik udelukkes.. smiler...
    Glæd dig til du kommer hen over 20. uge og babyen blir større.. så sjovt at se hvordan maven kan skifte form og man lige frem kan se hvordan babyen ender og drejer sig.. det er så fantastisk at opleve smiley

• #8   27. apr 2009 Ejjjjiiii i er da rigtig nok sjove hva.. Sidder jo her og får helt hjertebanken.. :OD
    Hihi, huha, syns det at skulle være mor er en stor ting, nok især når det nu er første gang, tænk hvis der skulle komme mere end en.. Hold da op.. Farvel nattesøvn.. ;0)

• #9   27. apr 2009 Ja jeg glæder mig også helt vildt til man begynder at kunne se noget mere, og maven ikke forvinder i tide og utide, det SKØNT at man bare ved at kunne se sig i spejlet kan se hvad der sker, og ikke udelukkende hænge det hele op på lejlighedsvist boblen i maven :0)

• #12   27. apr 2009 Ha ha, jamen synes heller ikk det er længe siden hvor der stod i dit navn at du ikk var så langt henne.. Men er det ikk dejligt han snart kommer, også sådan som du har haft det?!!

• #13   27. apr 2009 Ha ha så vil jeg lige blære mig med at jeg IKKE venter tvillinger... GG Alle havde så travlt med at fortælle mig at jeg ventede tvillinger, og at mine odds er meget store for at få tvillinger...

Syntes det lyder underligt at den sådan flytter sig, jeg syntes ikke rigtigt jeg har oplevet det. Men tror ikke du skal bekymre dig om det. Ved godt det kan være svært at lade være, jeg havde mange bekymringer i starten og det er faktisk først nu jeg tager alting så afslappet...

Held og lykke med scanningen på lørdag... Scanner de om lørdagen??

Kommentér på:
Babybulen flytter sig..

Annonce