924 visninger
|
Oprettet:
Babybulen flytter sig.. {{forumTopicSubject}}
Så skete det lige igen..
Det er simpelthen så underlig, men når jeg ligger helt fladt ned på et relativt hårdt underlag, så flytter min babybule sig ned i højre side af maven.. Ca der hvor jeg vil skyde på min højre æggestok sidder..
Har nogen af jer oplevet det??
mar 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 1.160
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 85 Svar: 388
haha, gud du må da ikke sige jeg måske får tvillinger, jeg får jo helt dårlige nerver allerede :oD
mar 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 1.160
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Men ja, sådan var det osse med mig da jeg var gravid, bettemanden rykkede sig rundt derinde, osse når jeg gik sad maven nogengange helt ude i den ene side nogen gange, SÅ sjovt og se..
jun 2008
Men jeg har været til lægen sidst bulen flyttede sig, fordi jeg blev helt panikken for om den skulle sidde udenfor livmoderen, siden den pludselig sad helt dernede. Men han sagde at lå baby udenfor livmoderen ville jeg på nuværede tidspunkt ikke være i tvivl, for det ville gøre vildt ondt..
Hmm, har også tænkt om det kan være pga at tingene jo er begyndt at udvide sig, og er ret ømme derinde.. Kan man `hæve`hvis man er øm indvendig?? :0/
apr 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 102 Svar: 426
Glæd dig til du kommer hen over 20. uge og babyen blir større.. så sjovt at se hvordan maven kan skifte form og man lige frem kan se hvordan babyen ender og drejer sig.. det er så fantastisk at opleve
jun 2008
Hihi, huha, syns det at skulle være mor er en stor ting, nok især når det nu er første gang, tænk hvis der skulle komme mere end en.. Hold da op.. Farvel nattesøvn.. ;0)
jun 2008
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Syntes det lyder underligt at den sådan flytter sig, jeg syntes ikke rigtigt jeg har oplevet det. Men tror ikke du skal bekymre dig om det. Ved godt det kan være svært at lade være, jeg havde mange bekymringer i starten og det er faktisk først nu jeg tager alting så afslappet...
Held og lykke med scanningen på lørdag... Scanner de om lørdagen??
Babybulen flytter sig..