Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvis man før har født før tid
  • #1   27. mar 2009 tja...........

jeg fødte 25 dage før termin med Anna,min første de to næste fik jeg over tid med, 10 dagemed begge.
    Anton er så født 12 dage før termin.

min veninde fødte 14 dage før tid første gang og gik 12 dage over med nr 2 - hun var virkelig klar meget meget læææænge.................

en anden veninde gik 6 dage over med nr 2 og havde født 16 dage før termin m. nr 1.

• #2   27. mar 2009 okay så der behøver ikke være sammenhæng der..

• #3   27. mar 2009 jeg tror det værste er at "forvente" at føde før tid, så bliver der langt til termin ogover den.

jeg syntes da også at jeg kan huske piger herinde der 1-1½ mrd før kan mærke både murren og veer og alligevel ender med at føde tæt på termin eller over- det er hårdt psykisk tror jeg.....

• #4   27. mar 2009 jamen det er bare jeg vil helst ikke føde mere end 14 dage før tid hahah og tja,, ingen synes det er sjovt at gå overtid.. så jeg tænkte hvis man havde født før tid første gang om man så også gjorde anden gang..

men første gang var jeg ikke klar da jeg skulle føde.. var ikke færdig med tingene osv.. og denne gang er jeg bare helt klar og venter bare så nej det skal nok ikke undre mig jeg føder nogle dage over termin

men da min man er rejsemontør og holder påske ferie så ville det jo være guld hvis jeg fødte der... nogle gode trick?

• #5   27. mar 2009 Der er vidst desværre ingen sammenhæng. Min veninde fødte første gang 37+3 og anden gang med hendes dreng blev hun sat i gang 42+1

og så er jeg selv født 3 uger over tid med igangsættelse, hvor min søster blev født på terminsdagen. Jeg synes at dem der har født flere gang har det været meget individuelt. nogle føder meget langt fra hinanden mens andre der ligger de ikke så langt fra hiananden -men det kan også været tilfældigt, det skal nogen jo gøre.

så tror at du kan håbe ;D

• #6   27. mar 2009 Min svigerrinde fødte første gang 14 dage før tid og anden gang 12 dage efter termin.

• #7   27. mar 2009 karina J din har da en sammenhæng hehheh

• #8   29. mar 2009 Har du spurgt lægen om der er en sammenhæng? smiley

• #9   29. mar 2009 nej, men kan snakke med min jordmor i morgen og høre.. hvis ellers min datter er frisk eller svigerfar kan passe hende

Kommentér på:
hvis man før har født før tid

Annonce