428 visninger
|
Oprettet:
Gode råd {{forumTopicSubject}}
Hej igen :0)
Som jeg annoncerede herinde igår har vi lige fundet ud af at jeg er gravid, whie :0)
Jeg ved imidlertid ikke rigtig noget som helst om det er..
Så har i ikke en masse råd i vil give videre?
Har allerede søgt i forum, men er nu oz hyggeligt med en aktuel debat ;0)
Alt lige fra hvad jeg må og ikke må spise til ALT andet, tages imod med kyshånd :0)
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 131 Svar: 907
Mange gange tillykke
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.413
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 810
lad vær med at blive fanatisk og nyd det:-)
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 85 Svar: 385
Jeg har heller ikke tænkt mig at blive fanatiak, det skulle jo også gerne være en tid jeg selv nyder, bare lidt ihvertfald ;0)
Syns også jeg har hørt man helst skulle holde sig fra laks.. Er det en and? :0/
Uuuha glæder mig til at få brkræftet ved lægen imorgen, så vi tør beynde at fortælle det til familien, men er noget nervør for at fortælle det på jobbet.. Har lige været sygemeldt i en længere periode, og er kun lige kommet tilbage, så jeg bliver nok ikke for populær :0(
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 85 Svar: 385
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.413
nej det man skal undgå af fisk er de der gamle rovfisk, men det hele står her både de gode og dårlige, fandt lige en side det er nemmere ;D
http://dagenssundhed.dk/index.php/Graviditet-og-foedsel/Spis-bare-fisk-selvom-du-er-gravid.html
Gode råd