Så fik vi lavet 3D-scanning -se her :) {{forumTopicSubject}}
Alle billederne kan ses i mit album - der er opdatert med 7 nye billeder, både 2- og 3D!!
Som nogen herinde ved, så var vi så heldige i forbindelse med vores kønsscanning hos scanningsjordemoderen.dk at blive udvalgt til, at vores lille ufødte prins skulle være model til en masse billeder, som skal sendes til London, hvor de skal bruges forskellige steder
Så derfor var vi oppe til en ekstra scanning i onsdags, som foregik i både 2- og 3D og tog en god times tid.
Vi havde taget både de kommende mormor og farmor med og de var selvfølgelig ellevilde og kunne slet ikke få armene ned over synet af deres barnebarn
Det var 10. gang jeg så prinsen på scanning, men ikke desto mindre helt fantastisk.
Til scanningen var jeg 19+1 så billederne er i helt ekstremt god kvalitet. Jeg har masser af fostervand og kun 2,3 cm fra ham og ud til mit maveskind. Alt ved ham er som det skal være, og hun synes han er så fin - så vi er meget stolte forældre
Han måler ca. 22-23cm og vejer nu ca. 310gram.
Ellers ikke så meget nyt - jeg har mærket liv indvendigt siden uge 15 og da jeg var 16+3 mærkede min veninde og jeg ham udvendigt første gang, dagen efter mærkede min kæreste ham og siden har vi mærket ham nærmest konstant - han er et meget aktivt barn. Synes det har været et privilegie at mærke ham SÅ tidligt som førstegangsfødende
Håber I vil tage et kig forbi billederne
Ha en rigtig dejlig weekend.
Hilsener fra en STOLT mor
mar 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 1.160
Hvornår har du termin?
Mvh Malene
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 46 Svar: 76
Jeg har termin d. 4. august 09 og billederne er fra 19+1 !
mar 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 1.160
Hvor er det spændende- skal du scannes igen eller var det den sidste scanning?
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 46 Svar: 76
Denne her scanning var jo gratis, så vi har valgt at booke tid når jeg er 28+0
Og så ved jeg ikke, om jeg skal have lavet flere kontrolscanninger, dem har der jo været en del af...
Så fik vi lavet 3D-scanning -se her :)