{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Pluk veer.. {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger handler dette emne om pluk veer..
Jeg er i 23+2 idag, og følte sidste uge hvad der måske en en pluk ve, idag følte jeg det igen.. (tror jeg..)

Mit spørgsmål er så til dem der er erfarne på området, altså er længere henne, eller har været gravid.
kan det passe at jeg i 22 uge har følt min første pluk ve?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pluk veer..
  • #1   21. mar 2008 Man ka have plukveer hele forløbet-- Andre får dem omkring i de uger mener jeg.. Havde ik selv men gik da i mødregruppe hvor de fleste havde plukveer og en havde dem siden hun var 2 mrd henne. og gik fatisk 14 dage over tid :S

• #3   21. mar 2008 Ja, det er som om det hele lige strammer en gang..
    er ikke helt fikker på det er pluk veer, men alligevel kan jeg ikke se hvad det ellers skulle være..

er nu ikke nervøs for det, spekulerede bare på om det var lidt tidligt måske..
    Har haft nogen problemer under min graviditet, og har været udsat fr rigtig meget stress, så måske det er grunden til de tidlige pluk veer??

• #5   21. mar 2008 Tim og Tina - den spontane blødning jeg havde i 17. uge sagde det hele..
    er ikke så meget fysisk stress, men psykisk stress, lang historie, men boede i hus med en sær kælling der resulterede i jeg fik stress, angst og panoja..

er dog flyttet der fra, dog hjem til mine forældre.. venter på vores nye sted bliver færdig renoveret..

• #7   22. mar 2008 Mille - synes også jeg havde læst et sted man kunne have det fra 14 uge.. hehe..

Tine - ja, det er godt nok rart at være ude der fra.. er meget glad for at være væk.. vi kan bedre fokusere på at være lkærester nu, i stedet for at skændes over hende hele tiden..

Kommentér på:
Pluk veer..

Annonce