{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.430 visninger | Oprettet:

Så blev det min tur - Gravid {{forumTopicSubject}}

Godaften Allesammen

Ja efter at have fuldt med her inde på sidelinien i ca 14 dage vil jeg nu idag officielt melde min ankomst i dette forum
Selvom vi da har været ret sikker på jeg var gravid og efter 3 positive test ( jaja man skal vel være sikker smiley )
ville gerne have min første tur til lægen "overstået" inden jeg begyndte at nævne det forskellige steder her på nettet .

så jeg har bare fuldt lidt med her inde og kigget lidt rundt indtil da.

Men alt var positivt hos lægen og jeg er i uge 10+3 og har termin den 25 september.

Kan da godt fortælle dette ikke var planlagt på nogen måde fra vores side af , da jeg blev gravid på p-piller.

Men beslutningen blev da taget efter chokket lige have fortaget sig, at vi skulle være forældre

Så glæder mig da til den kommende tid her inde sammen med jer og alle de gode råd man nu kan få

har liget for hyggens skyld lavet et lille album her inde med starten på min graviditet
og må da snart få taget det første mavebillede også da ja man allerede kan se der sker lidt ting... smiley
http://www.babygalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2484

Hilsen mia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så blev det min tur - Gravid
Kommentér på:
Så blev det min tur - Gravid

Annonce