Vægt på maven. {{forumTopicSubject}}
Håber der er nogle af jer tøser der kan hjælpe mig med at opklare mine mærkelige symptomer.
Jeg har nu 2 gange oplevet at det føles som om der ligger noget virkelig tungt på min mave.
Her den anden dag lå jeg på ryggen i min seng, men dynen hen over mig. Og pludseligt får jeg fornemmelsen af at der ligger noget meget tungt oven på min mave, det var ikke over det hele kun på et forholdsvist lille område. Da jeg så flyttede dynen forsvandt følelsen helt.
Og fik oplevelsen igen i morges da jeg lå på siden, der rørte noget af min mave madressen og der hvor den ramte fik jeg følelsen af at der lå noget meget tungt på.
Hvad kan det dog være?
Og så lige til noget andet, igår da jeg var til møde på holbæk sygehus er jeg ret sikker på den lille sparkede for første gang. Det føltes fuldstændig som om der var en der prikkede mig i maven, inde fra.
Det kom 5 gange og så forsvandt det igen, det er slet ikke en følelse jeg har oplevet før. Men det mærkedes ret sjovt, kan det havde været den lille jeg har følt?
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 129 Svar: 1.518
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Men er jo "kun" 16 + 3 henne, så det er derfor jeg er lidt i tvivl om det kan være den lille jeg kunne mærke sparke.
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 78 Svar: 461
Jeg var også i uge 17 da min pige begyndte at sparke, troede heller ikke rigtig på det, men det blev mere og mere hårdt så det var ikke til at tage fejl af. Da jeg var til MD scanning fik jeg afvide at min moderkage lå op af ryggen så derfor kan man mærke det meget før end andre. Så det kan jo være det er det samme som dig. :o)
dec 2008
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 78 Svar: 461
dec 2008
Vægt på maven.