{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Mia F
Mia F
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416

Vægt på maven. {{forumTopicSubject}}

Håber der er nogle af jer tøser der kan hjælpe mig med at opklare mine mærkelige symptomer.

Jeg har nu 2 gange oplevet at det føles som om der ligger noget virkelig tungt på min mave.

Her den anden dag lå jeg på ryggen i min seng, men dynen hen over mig. Og pludseligt får jeg fornemmelsen af at der ligger noget meget tungt oven på min mave, det var ikke over det hele kun på et forholdsvist lille område. Da jeg så flyttede dynen forsvandt følelsen helt.

Og fik oplevelsen igen i morges da jeg lå på siden, der rørte noget af min mave madressen og der hvor den ramte fik jeg følelsen af at der lå noget meget tungt på.

Hvad kan det dog være?

Og så lige til noget andet, igår da jeg var til møde på holbæk sygehus er jeg ret sikker på den lille sparkede for første gang. Det føltes fuldstændig som om der var en der prikkede mig i maven, inde fra.

Det kom 5 gange og så forsvandt det igen, det er slet ikke en følelse jeg har oplevet før. Men det mærkedes ret sjovt, kan det havde været den lille jeg har følt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vægt på maven.
  • #1   3. mar 2009 jeg sys det lyder som det er den lille, jeg kunne os få en meget mærkelig føelse når hun virkelig sparkede igennem eller strækte sig..

• #2   3. mar 2009 Ja tror også det er den lille jeg mærkede igår, var næsten ikke i tvivl. Har dog mærket noget underligt nogle gange, hvor jeg har været i tvivl om det virkelig var den lille eller om det var noget jeg bildte mig ind. Men igår var det bare som om at den virkelig gjorde mig opmærksom på at den var der.

Men er jo "kun" 16 + 3 henne, så det er derfor jeg er lidt i tvivl om det kan være den lille jeg kunne mærke sparke.

• #3   3. mar 2009 He he det må være den lille. Jeg sad med en hel skæv mave igår fordi hun pressede på, det føles rigtig underligt og ser meget sjovt ud udefra når man kommer længere hen.

Jeg var også i uge 17 da min pige begyndte at sparke, troede heller ikke rigtig på det, men det blev mere og mere hårdt så det var ikke til at tage fejl af. Da jeg var til MD scanning fik jeg afvide at min moderkage lå op af ryggen så derfor kan man mærke det meget før end andre. Så det kan jo være det er det samme som dig. :o)

• #4   3. mar 2009 Tuppi - Ja det kan da godt være det er derfor jeg har kunne mærke det. Ihh blev bare så glad da jeg mærkede det, kunne slet ikke koncentrere mig. Og ønkede sådan jeg kunne havde delt den oplevelse med min mand, men han kan jo ikke mærke noget endnu.

• #5   3. mar 2009 Ja den samme følelse havde jeg også. Men det må vente nogle uger endnu. :o) Men bare vent, nogle gange skulle man tro de spiller fodbold derinde.

• #6   3. mar 2009 Tuppi - Jeg glæder mig også helt vildt til jeg kommer længere hen, det bliver så vidunderligt når manden kan begynde at mærke den lille også. Ha ha tror jeg gerne på, igår virkede det som om den ville fortælle mig at den var der. 5 "prik" på præcis samme sted, eller det var sådan nogenlunde samme sted. Virkelig sjov oplevelse.

Kommentér på:
Vægt på maven.

Annonce