4. apr 2008 Følger: 5 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 121 Svar: 654
hårdt job, SSA evt. sygemelding {{forumTopicSubject}}
Jeg er i uge 23 er pt sygemeldt pga. min iskiasnerve. Jeg har siden december haft problemer med svimmelhed og gik derfor til læge og fandt ud af at min blodprocent var i underkandten, samt har jeg altid haft lavt blodtryk. jeg har taget mere jern, men det hjælper ikke pga. jeg har crohn optager jeg ikke jern så godt.
Jeg har det fint når jeg er hjemme, da jeg der kan sidde/ligge mig, men når jeg er på arbejde kan jeg ikke tage det stille og roligt da jeg ved hvor travlt der er, arbejder på et plejecenter som social og sundhedsassistent, og har derfor rigtig mange opgaver i løbet af dagen.
Jeg ved godt at det ville være bedst at tage det med ro og bare gå hjemme, da jeg flere gange har måtte sætte mig på borgernes sengekante og nogle af borgerne har også sagt når jeg skulle sætte mig fordi jeg er blevet bleg. De sidste par uger har jeg gået og skrænetet en del, da lav blodprocent tæger på immunforsvaret og er også mega træt efter en arbejdsdag når jeg igen ting hjemme, jeg går direkte hjem og ligger mig stort set til næste dag.
Er der noget pjat at sygemelde sig allerede er der evt andre inden for sundhedssektoren som også er gået tidligt?
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 859
jeg er assistent elev og jeg havde det præcis som dig ... jeg kunne også finde på at besvime og jeg er blevet sygemeldt nu også fordi min ryg gør helt vildt ondt .
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 131 Svar: 911
mangler 3 måneder af min uddanelse men tager det her som min krop der siger fra..
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 64 Svar: 497
Det blev jeg under min graviditet og det var bare super fedt, så skulle jeg ikke gå og blive idiot her hjemme.
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 121 Svar: 654
Jeg har bare altid så dårlig samviggtighed bor 1½ km fra mit arbejde og synes jo at når man syg så skal man ligge i sin seng og ha det dårligt, men det kan man jo ikke helt samligne med en graviditet.
hårdt job, SSA evt. sygemelding